Hoppa till innehåll
Anime.se

Noein ~Mou Hitori no Kimi E~


TheFluff
 Share

Rekommenderade inlägg

Jorå, den e verkligen störtskön. Den har god fart, mycke sköna karaktärer. Men det är väldigt mycket mer man måste få reda på, men nu verkar många av dom olika karaktärernas initiella problem med situationen vara lösta... så vi kanske kan se på lite roligare action, även om slutet av avsnitt 12 inte verkade lösa så många problem för Haruka. Får se hur hon klarar av sin situation som bäraren av Ryuu no torque situationen...

 

Stilen har man väll sett ett par gånger innan, eller?

Soul Taker, Hoshi no Koe och Kumo no Muko, Yakusoku no basho är väll samma.

 

Å bästa sci fi är väll ändå GitS (tachikoma ftw).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stilen har man väll sett ett par gånger innan, eller?

Soul Taker, Hoshi no Koe och Kumo no Muko, Yakusoku no basho är väll samma.

Nja, jag skulle säga att den är rätt annorlunda. Speciellt den kvantfysiska aspekten, de många dimensionerna och saker som

(spoiler ep 14):"tidstelefonen" i episod 14
gör Noein speciell.

 

Å bästa sci fi är väll ändå GitS (tachikoma ftw).

Jag sade inte "bästa sci-fi någonsin", jag sade "bästa sci-fi jag sett på länge" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 years later...
vore det relevant att skriva en presentation av denna anime så här...dax?

Ja, det är fritt fram att skriva presentationer åt alla animéer som saknar en, oavsett ålder och oavsett om har dedikerade trådar. Om trådarna redan finns (som denna) kan vi uppdatera förstainläggen. Skicka ett PM med din föreslagna presentation till Blå, han är presentationshuvud här på forumet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...