Hoppa till innehåll
Anime.se

The Poodles


MickeMaul
 Share

Rekommenderade inlägg

Denna grupp kommer jag i alla fall hålla på i Melodifestivalen, jag satt hemma och hade inget att göra, startade tv:n och det var melodifestival.

Just presis skulle denna grupp dra igång "AWSOME" jag tror jag hoppade och headbanga så mycket att sängen som jag låg i gick sönder.

Men dom kommer nog inte bli sveriges val utomlands, för Kikki (som har lagt på hullet lite) är ju mer "Känd" än The Poodles.

Samma gäller dansens terminator Carola........ :S :S :S

Säg vad ni tycker om denna grupp..... plus att dom var här i min hemstad Tidaholm helgen innan. Var där och kollade på dom. >:D >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag håller på dem, och hoppas sannerligen att vi inte skickar iväg kikki... rent under att hon kom vidare. Hon måste fått en enorm mängd tröst röster.

the poodles, The passion of night (om jag inte missminner hette den så) är nog bland det bästa jag hört i melodifestival väg på länge!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte rent personligen inte om den, men mycket bättre än kikki, hon har ingetning i eurovisionsslagerfestivalen att göra, och jag tyckte INTE heller om Björn Kjellman... hans smörlarviga "jag älskar livet" och hans satanistväsande fick mig att sätta i halsen, och hans klädsel fick mig att aldrig vilja äta grönt igen, hatten såg ut som en möglig svamp, nej om vi skickar Björn eller kärringen så kommer vi INTE att gå vidare ens i kvalomgångerna som vi är med i först (om jag inte misstar mig)

men jag tror dock att om vi skulle skicka The Poodles så skulle vi ha en chans...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The Poodels var väll inte bäst, men långt ifrån sämst! Själv kunde man ju önska att man skicka något mer komiskt bidrag. Vi fick ju inte skicka E-Type för 2 år sedan så då kunde vi få skicka Günther i år men det ville tydligen inte svenska folket.. Usch va trist :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul grej det dära, Självfallet röstade jag på Poodles, för första gången någonsin deltog jag i en omröstning på teve.

 

Själet att göra nått så helt vansinnigt?

 

Det är min gamla musiklärares band ^^ kan man tänka sej ^^

 

Annars så tycker jag inte om hela det hära shlagerfadderullan för fem öre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...