Hoppa till innehåll
Anime.se

Min syn på "LOST"


MickeMaul
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag ser på "LOST" och tycker att den är helt ok tv-serie. Faktiskt en av dom bättre man ser nu för tiden..... Men om man kollar riktigt noga på "Storyn" kan man se ett visst mönster som jag visar på min egna bild som jag klottrade på under en lektion i franska...... Kolla på: http://www.freewebs.com/yourmothersucks ... avlost.htm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han som faller är en helt ordinarie person som håller på att bli hängd av en person från "The Others" medan han som springer är medlem i "The others"

Han som röker är knarkaren Charlie och han med revolverna är Sawger eller hur han nu stavas..... Den lite runde killen är Hurlie och tjejen som sitter och tänker på en tv som visar myrornas krig är Kate medan Walt blir bortrövad igen... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tror att jag är en sådan person som hatar lost, då tror du helt fel.

Jag har följt lost sen den började (kollade till och med på smygpremiären)

Men så kommer det jag inte gillar med lost...... dom avsnitt då dom bara visar vad som har hänt..... det har redan gått 2 stycken sånna avsnitt och det börjar bli irriterande. Men lost suger inte...... isåfall som du sa min syn om lost suger :| :| :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tror att jag är en sådan person som hatar lost, då tror du helt fel.

Jag har följt lost sen den började (kollade till och med på smygpremiären)

Men så kommer det jag inte gillar med lost...... dom avsnitt då dom bara visar vad som har hänt..... det har redan gått 2 stycken sånna avsnitt och det börjar bli irriterande. Men lost suger inte...... isåfall som du sa min syn om lost suger :| :| :|

 

 

Jag hatar dig och allt du står för!!!!! >:)

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mekurion.... du skrev att du hatar mig och allt jag står för..... varför är du då medlem här?? Jag står för att jag gillar Manga/Anime , då måste du hata denna sida eller? Kanske har du skivit fel :rolleyes: annars har du knappt inget på denna sida att göra >:) >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mekurion.... du skrev att du hatar mig och allt jag står för..... varför är du då medlem här?? Jag står för att jag gillar Manga/Anime , då måste du hata denna sida eller? Kanske har du skivit fel :rolleyes: annars har du knappt inget på denna sida att göra >:) >:(

 

Arrgh, nu biter jag dig i foten!

 

Jag skojar bara med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaja..... jag har varit väldigt arg på sista tiden för att det hänt så mycket i skolan..... många nationella prov m.m. Då blir man lite trött i skallen.. jag tar tillbaka allt jag har skrivit. P.s. Ja jag blev biten VÄLDIGT biten i foten... :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...

Lost är en utav de bästa serien som finns :P

Dock så tycker jag det är lite dåligt att de gör så många säsonger. De ska minst göra 4, har de sagt.

 

Bra att serien finns så man har någe att kolla på. För övrigt så kollar jag även på ett tiotal vanliga serier och ca 20st anime serier :P Läser även en massa manga. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lost är en utav de bästa serien som finns :P

Dock så tycker jag det är lite dåligt att de gör så många säsonger. De ska minst göra 4, har de sagt.

 

Bra att serien finns så man har någe att kolla på. För övrigt så kollar jag även på ett tiotal vanliga serier och ca 20st anime serier :P Läser även en massa manga. :)

 

Du menade väl "Lost är den bästa tvserien som finns."?

Det var väl så du menade, inte sant?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...