Taro_kun84 Skrivet mars 20, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2006 Tohru Fujisawa som skapade GTO men vad gör han nu ? det är den stora frågan. någon som vet ? Man kan ju inte bara sluta efter en sådan framgånsrik manga och anime som den var skulle gärna läsa han nästa värk eller varför inte en fortsätning på gto antingen som anime eller manga eller det bästa båda två sen skulle det vara kul om det kom en eller fler OVA/s på animen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet mars 20, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2006 Fujisawas senaste manga är ett tre volymer långt polis/skräck drama som heter Tokko. Det kommer även en tretton episoder lång anime baserad på den, med start den femtonde nästa månad. Dessutom finns redan en hel del prequels till GTO, som Bad Company och Shonan Junai-gumi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 20, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2006 sen håller han på med rose hip och rose hip zero också om jag inte minns helt på tok för dåligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Dread, du råkar möjligtvis inte spela WoW på Shattered Hand? :] Första jag tänkte på när jag såg ditt namn ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 tyvärr en annan Dread, som kör där. spelat wow i max 1h på en privatserver =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg