Hoppa till innehåll
Anime.se

Ichigo 100%


Puhiceus
 Share

Rekommenderade inlägg

:surprised: gillar inte manga :surprised:

Mangorna är i de flesta fall bättre än vad animerna är (undantagsfall Mai Hime, den mangan var ... konstig).

 

Jag testade att läsa Naruto på min bärbara datorn när jag pendlade mellan Götene och Skövde men jag fastnade ärligt talat aldrig :/

Fast det kan ha med att göra att jag hade redan sett animen då så det hände itne så mycket nytt, kanske borde ge det en ny chans men det känns inte så lockande att sitta i datorstolen och läsa serier på skärmen :/:/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska nog ta och spana in den hära magnan dådå.

 

JokeII: Naruto mangan blir bättre sen när du kommer längre än animen ;) i övrigt så följs de åt nästan för mycket, ingen skillnad i stortsett alls mellan dem.

 

ett utmärkt manga-är-bättre-än-anime-fall, är Air Gear där mangan totalt regerar över animen. samma sak ska gälla Gantz, men jag har aldrig sätt animen, så jag inte gå på ed på att de e sant (även om andra som sett den påstår sig kunna göra det).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill även slå ett slag för Suzuka. En serie/manga i samma anda som Ichigo100% (dock ett triangeldrama, inte ett pentagondrama :P) och lite mer seriöst och inga ecchi-inslag, men otroligt bra. Tror jag skapade en tråd om den tidigare, men nästan ingen svarade i den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill även slå ett slag för Suzuka. En serie/manga i samma anda som Ichigo100% (dock ett triangeldrama, inte ett pentagondrama :P) och lite mer seriöst och inga ecchi-inslag, men otroligt bra. Tror jag skapade en tråd om den tidigare, men nästan ingen svarade i den.

 

Inga etchi inslag?... missade du hela första mangan eller? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...