F.d. medlem Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Eftersom förra tråden är nästan två år gammal så tänker jag starta en ny. Saken är ju den att Gonzo arbetat på en anime-version av Witchblade och animen har en sida och sådant nu. http://www.witchblade.jp/gallery/index.html Länken ovan skickar er raka spåret till trailern. Är det bara jag som tycker att det skriker ögongodis? B) Stilen påminner lite om Jubei-Chan 2, i alla fall karaktärsmässigt. Förresten, är det någon som vet när serien börjar sändas och om någon grupp tagit på sig uppdraget att subba denna serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Har för mig att witchblade ska komma ut nu i slutet av april eller i början av maj... vet itne vilka som har tänkt subba den dock :( Länktar som fan till denna serie alltså var ju ett stort fan utav Tidingingen önskar bara att Darkness skulle komma också eller Angelius :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Har den inte redan börjat? Jag laddade hem något otextat avsnitt härom veckan och skummade igenom det (kan inte japanska). Jag tyckte det verkade riktigt uselt. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 så vitt ja vet så släpps den vilken vecka som helst nu :D ska verkligen bli spännande att se hur japanerna ska lyckas med att filmatisera witchblade! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Har den inte redan börjat? Jag laddade hem något otextat avsnitt härom veckan och skummade igenom det (kan inte japanska). Jag tyckte det verkade riktigt uselt. :P Handlingen kan jag väl inte säga något om men animationerna såg rätt så underbara ut på trailern. Hoppas serien håller den kvalitén. D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg