Hoppa till innehåll
Anime.se

Witchblade

F.d. medlem
 Share

Rekommenderade inlägg

Eftersom förra tråden är nästan två år gammal så tänker jag starta en ny. Saken är ju den att Gonzo arbetat på en anime-version av Witchblade och animen har en sida och sådant nu.

http://www.witchblade.jp/gallery/index.html

Länken ovan skickar er raka spåret till trailern. Är det bara jag som tycker att det skriker ögongodis? B) Stilen påminner lite om Jubei-Chan 2, i alla fall karaktärsmässigt.

Förresten, är det någon som vet när serien börjar sändas och om någon grupp tagit på sig uppdraget att subba denna serie?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har för mig att witchblade ska komma ut nu i slutet av april eller i början av maj... vet itne vilka som har tänkt subba den dock :(

Länktar som fan till denna serie alltså var ju ett stort fan utav Tidingingen önskar bara att Darkness skulle komma också eller Angelius :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har den inte redan börjat? Jag laddade hem något otextat avsnitt härom veckan och skummade igenom det (kan inte japanska). Jag tyckte det verkade riktigt uselt. :P

Handlingen kan jag väl inte säga något om men animationerna såg rätt så underbara ut på trailern. Hoppas serien håller den kvalitén. D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter