Hoppa till innehåll
Anime.se

Sommar = bärbart


Pixelgamer
 Share

Rekommenderade inlägg

Men ofta man sitter inne o spelar bärbart :P

När man ligger o solar lite efter badet är de perfekt, eller är hemma o inte har nåt o göra (sola på gräsmattan)...

Okej det är tillåtet att spela innan man gär o lägger sig i sängen, ingen annanstans... och bilen också såklart, fast va räknas de som?...

Aja, sommaren äger, älska frisbee o volleyboll! =)

 

Jo den där svarta var fin, ska nog låna min kusins DS ett tag först så ser jag om det är köpvärt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*snyft* jag håller mig till GBA :(

Antingen är jag fattig, bakåtsträvande eller inte tillräckligt nördig eftersom jag knappast känner suget efter det nyaste inom bärbara konsoller.

 

Gameboy Advance / GB Micro räcker bra för mig om jag överhuvudtaget ska spela någonting när jag är utomhus. Inte för dyrt och inte för uppskruvat.

 

Som Fjall Raven säger, njut av sommaren. Gå ut och ta en läsk med kompisarna ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som Fjall Raven säger, njut av sommaren. Gå ut och ta en läsk med kompisarna ^^

Eller så gör ni precis som ni vill och ignorerar all propaganda som folk försöker skicka på er. Själv så gillar jag inte sommaren det är för varmt, hösten och våren är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så gör ni precis som ni vill och ignorerar all propaganda som folk försöker skicka på er. Själv så gillar jag inte sommaren det är för varmt, hösten och våren är bättre.

 

Jag tyckte inte heller så mycket om sommaren när jag var lite yngre, sen tränade jag upp rygg, axlar och bröst för att se bra ut i T-shirt ;)

 

Men ja, man gör som man vill. Känn dig inte tvingad till något..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oroa dig inte för det jag menade att dom andra skulle göra som dom vill, jag är inte direkt ett sånt stort fan av spel.

 

Är inte direkt så pass ung själv så att jag hänger med kompisar ute på stan. Bara det att jag är sånn som gillar kyla mer än värme, med andra ord så passar Sveriges klimat mig ganska bra.

 

Det är bara det att jag reagerar när nån försöker få folk att tycka som dom vill och få det att låta som om det vorde bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst är det nyttigt med D vitamin, jag ska inte nämna vitamintillskott för jag tror själv att D vitamin du får av solen är bättre. Men att säga att man ska vara i solen för att få D vitamin är som att säga att man inte ska vara i solen för att man kan få hudcancer, båda två är ganska torra argument enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar inte att man får hudcancer av att vara i solen, bara det att det är ett lika dåligt argument som att få i sig D vitamin. Nog för att jag tror att alla här gillar att vara i solen mer eller mindre (själv tycker jag det är trevligt bara det inte är för varmt), men det är inte det som var min poäng. Det jag menar är att det är deras val och inte någon annans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...