Hoppa till innehåll
Anime.se

fattas det menyer?


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Kanske onödigt att ta upp det, men fattas det inte lite menyer? till höger där uppe om Forum menyn. Kanske så att någon håller på och meckar, och ändrar till en somrigare bild också kanske?, va vet ja.

 

f.ö. så fattas det både i firefox och explorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske onödigt att ta upp det, men fattas det inte lite menyer? till höger där uppe om Forum menyn. Kanske så att någon håller på och meckar, och ändrar till en somrigare bild också kanske?, va vet ja.

 

f.ö. så fattas det både i firefox och explorer.

 

Jepp, jag håller på att meckar lite. Vi har tagit bort de andra tillfälligt till vi kan fylla dem med mer material, de var ganska orelevanta. Jag ska fixa sommarbilden nu också.

 

Nu ska bilden vara bytt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar vad som adminsen tänker om dom nya menyerna vad som kommer att komma osv eller allt en hemlis?

 

Undrar också om det kommer komma en recentions del på animer och mangor och inte bara i forumet ? Tycker det är lite små klumpigt att söka om man letar efter nåt speciel.

 

Sen finns det ju personer på forumet som jag tror skulle ställa upp om man frågar dom, att skriva en recention på lite serier... Har sett mycket imponerande Recentioner av meddlemarna här på fourmet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar vad som adminsen tänker om dom nya menyerna vad som kommer att komma osv eller allt en hemlis?

 

Det är inte helt klart, men de som är borta var ouppdaterade så de var ganska orelevanta. Men vi får se vad som händer :)

 

Undrar också om det kommer komma en recentions del på animer och mangor och inte bara i forumet ? Tycker det är lite små klumpigt att söka om man letar efter nåt speciel.

 

Då kan jag glädja dig att en sådan del är under utveckling, även om det inte går så snabbt frammåt.

 

Sen finns det ju personer på forumet som jag tror skulle ställa upp om man frågar dom, att skriva en recention på lite serier... Har sett mycket imponerande Recentioner av meddlemarna här på fourmet.

 

Jag vet att det finns många som skriver bra recensioner, har även ett par i inkorgen på mejlen som jag ska publicera när allt kommer upp. Sålänge får ni nöja er med recensionstråden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...