Hoppa till innehåll
Anime.se

Sketchdump


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

Var till Göteborg för nån vecka sen när vi hade "ledigt". På vägen läste jag Shaun of the Dead serien och blev väldigt inspirerad/influerad. Här är några skisser som jag gjorde då och gjort på sistone.

Obs! Gore!Zombie

Jupp, en zombie. Blev ganska nöjd med den också ^,^

 

Not Chuck

Visade den här för några kompisar och undrade om dom såg vem det var. Blev lite smått förskräckt när en av dom svarade "Chuck Norris", med tanke på att det är en 'seriefiering' av mig själv. Ó,ó

 

Shadow Nord

Hittade boken Urban Arcana för 99 spänn på EB Games i gbg. Efter att ha köpt boken började min hjärna planera ett äventyr till spelet som bygger vidare på en kampanj vår grupp spelade färdigt i vintras. Snubben på bilden är en ond version av Nord, min D&D char (som jag även använt som mall till Larp:et. gah, måste göra färdigt den sidan med. Gomen! I'm swamped! >,<) Här har han iaf blivit ond =P.

 

NPC Wynn

Mer koncept art till äventyret. Detta är en av de viktigare NPC'erna. resten är hemligt XD (dom som har boken fattar nog vem han är dock, lol)

 

WIP Decaying Dragon

Ännu mer koncept art till spelet. Detta är som det låter en drake. Ska göra en fullfärgsbild av denna. Är dock inte klar med skissen än. >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det ser ju ut som Chuck Norris. Det är nog skägget tror jag O_o

Aaaah! O.o

 

Ok! Bara för det tänker jag cosplaya som Chock Norris på nästa Uppcon! XD

 

Haha! Cosplaya som Chuck Norris, snacka om coolt. Snygga bilder som vanligt, speciellt draken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...