Hoppa till innehåll
Anime.se

Back from 'da grave XD


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

Ojojoj, rikigt snyggt jobbat måste jag säga.

Den bästa av de 3 är nog den 3dje bilden, den har en grymt skön känsla och du har verkligen lyckats rita en bra hand där också.

Sedan så har den en hel del detaljer i bakgrunden också, grymt!

 

Sedan tror jag nog att den första bilden kommer, dock så skulle jag ha gillat den ännu me rom nosen hade haft en annan färg, tar bort en del av läskighets/coolhets faktorn med en rosa nos, en mörkare nos ahde varit pricken över i:et på den här bilden.

 

Den andra bilden är helt okej, men skuggorna förstör bilden en aning då alla skuggor verkar ha olika ljuskällor.

Tänk dig att ljuset kommer från någonstans och sätt en prick där eller liknande, sedan så ritar du skuggorna utefter det.

 

Sedan på sketcherna så var den undre bilden den bästa då du hade lyckats med snygg "fore-shortening" på hans hand och hans ansiktsutryck stämmer överens med resten av bilden.

 

Keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Du blir ju lite bättre för varje ny bild du postar :)

 

Killen som sitter ner till höger var väldigt bra gjord tycker jag. Kan dock inte säga detsamma om killen till vänster med svärdet. Lite perspektivproblem på armarna där.

 

De små ansiktena och killen i mitten finns inte så mycket att säga om. Bra gjorda helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...