Hoppa till innehåll
Anime.se

FÄRDIG


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

blev en bild av litet annorlunda än vad jag vanligen gör, som jag ändå blev rätt nöjd med...

 

Sniper girl

 

ska ba orka gö klart den oxå -.-;

 

 

--------

 

 

jao nu e den klar, lr den har vart de ett tag bara inte orkat lägga upp den på min server ännu...

men här är hon iaf. med brister o obrister...

 

färdig version

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill inte låta överdrivet kritisk men det känns som om dina figurer, speciellt denna, saknar ögonlock. ^^; Är det meningen?

 

jag är inte så mycket för detaljer, framförallt inte när det gäller ansiktet, så ja, det är med mening som jag gör dom utan ögonlock...

ansikten just är vad jag själv ser som min största svaghet, så tyvärr lägger jag inte så mycket tid på det, vilekt jag egentligen borde kanske man tycker...

 

men tja, jag e lat o för bekväm av mej själv för att orka jobba mej med saker som kommer att göra det tråkigt för mej att rita, nån dag när jag e på humör för det kanske jag försöker fokusera mer på ansikten -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att den är snygg, vill gärna se slutresultatet! Jag ser inget jag har att kritisera men sen så är ju inte jag så värst bra på att teckna och det har inte blivit nåt för min del då jag är för lat.

 

Jag tycker att dina ansikten ser jättebra ut och jag har inga problem med att ögonlocken saknas, ser bara lite annorlunda ut (på ett positivt sätt enligt mig).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att den är snygg, vill gärna se slutresultatet! Jag ser inget jag har att kritisera men sen så är ju inte jag så värst bra på att teckna och det har inte blivit nåt för min del då jag är för lat.

 

kritisera kan man ju göra även om man inte kan rita ^^

 

Jag tycker att dina ansikten ser jättebra ut och jag har inga problem med att ögonlocken saknas, ser bara lite annorlunda ut (på ett positivt sätt enligt mig).

 

tackar o bugar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker också att du skulle ha en lite ljusare bakgrund, och kanske med mera "saker" i mer än blå flammor. Jag tror att det kan göra bilden bättre.

 

Annars var det en väldigt snygg bild. Gillar de blå ljusen och det enorma geväret :3

 

Gissar på att du fått lite inspiration från Blizzard. Det är ju inte helt olikt en Ghost. >.>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker också att du skulle ha en lite ljusare bakgrund, och kanske med mera "saker" i mer än blå flammor. Jag tror att det kan göra bilden bättre.

 

Annars var det en väldigt snygg bild. Gillar de blå ljusen och det enorma geväret :3

 

Gissar på att du fått lite inspiration från Blizzard. Det är ju inte helt olikt en Ghost. >.>

 

ghost? :S hon e inget spöke :O ( mind u jag spelar bara wow xD )

 

men själv vill jag ha mörk bild, och för mej är den inte så himla mörk...beror väl på ljus skärpan på din skärm..!? :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...