Hoppa till innehåll
Anime.se

ebbats galleria mojja (18/8)


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

nu e de inte direkt nån ny bild, men har precis uppdaterat min hemsida med en ny layout av egen bild iaf :>

o har lagt upp nåra nya skisser där oxå iofs som ni gärna får kika in ;)

 

första gången jag seriöst försöker mej på nån slags hemsidelayout, så skulle gärna vilja höra va som tycks :>

 

w w w . s t i c k s & j a m . c o m

 

 

Shizara 7/8

Sci-fi/fantasy alv 25/7

[sin - Färg 25/5

Random char 21/7

Sin 10/7

Ihrana 6/7

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag älskar designen svärdet i adios-bilden! Helt underbar :D

 

Svärden i alv-bilden är riktigt najs de med, men personligen tycker jag att öronen blev för långa. De ser så ömtåliga ut när de är så långa och smala.

 

Självklart blev alla bilder jäkligt snygga som vanligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sci-fi/fantasy alv: Alltid coolt med de ett sånt där visir på ena ögat!

 

Sin-Färg: Wow, så otroligt het!

 

Random Char: Gillar verkligen attityden som karaktären utstrålar. Det finns mycket personlighet gömt där, jag tycker du ska utveckla henne! Hon ser ut som en pirat i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Svärden i alv-bilden är riktigt najs de med, men personligen tycker jag att öronen blev för långa. De ser så ömtåliga ut när de är så långa och smala.

 

själv tycker jag väldigt mycket om långa smala öron, kanske ser dom ömtåliga ut, men dom behöver ju inte vara de :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Det är bra att bara få upp en hemsida tycker jag, och det funkar fint som ett ställe att lägga upp bilder på. Funkar bra i både IE och Firefox, så när som på copyright-texten som blir misshandlad i IE.

 

Sen kan man ju såklart skita i ramar, som jag personligen hatar :P och använda sig lite mer av css ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...