Hoppa till innehåll
Anime.se

Hjälp messenger funkar inte!


Zeke
 Share

Rekommenderade inlägg

Skit oxå nu har det hänt! :surprised:

Windows live messenger funkar inte.Vi har haft den förut men nu funkar den inte alls. Vi har försökt allt som windows säger att man ska göra men inget funkar ju..Nu vill jag ha hjälp av riktiga människor och inte av några "botar" Help me plz! :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det den där MSN betan? Inte så insatt, men om det är beta så vore det inte förvånande om det inte fungerar som det skall då och då.

 

Kör själv med MSN 7.5 funkar perfekt.

 

Kan du förklara vad ditt problem är? Kan du inte ansluta till servern/logga in? Eller något annat fel? Underlättar för de som kan hjälpa dig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Live messenger är ingen beta längre...

 

sen har du testat felsök-> reparera-> starta om, när det kommer upp en felmeddelande ruta? funkar oftast igen efter man har gjort det.

 

annars meckar nisse och kristina med delar av/messenger eller så är det fel på din uppkoppling (högst osannolikt då du trots allt skrivit ett inlägg här.)

 

f.ö. är det högst sannolikt att msn funkar igen när du läser detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För övrigt.

 

En gång när jag installerade msn 7.5 så fungerade det inte. Jag satt i två dagar och testade en massa olika saker. Men sedan så såg jag att min klocka på datorn var inställd på fel år. Därför fungerade det inte.

Det är ett tips om man inte får igång msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...