Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Pixelgamer

Skolstart

Rekommenderade inlägg

Började andra året på Civ. Ing. Datateknik på KTH i onsdags. Första året var rätt slappt, men jag planerar att satsa på femmor i mattekurserna i år, något som det inte blev mycket av förra året :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skolan drar igång på måndag för mig, börjar då mitt fjärde år på Civ.ing IT på Chalmers. Har haft en ganska slapp sommar så det blir nog en rätt kärv start i år ;).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Vad alla startar sent :P

Vi ska redan snart ha bestämt projektarbete osv.

Och så har jag fått bild som estetiskt val, trots att jag är totalt värdelös och har 0 fantasi xD

Lite tråkigt utan idrott på schemat men det blir det lite mer av nästa termin iom Idrott B.

Sen har två killar hoppat av, och två nya tjejer börjat klassen. Antalet tjejer ökade med 67% ;]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Så nu börjar skolorna dra igång igen, själv så börjar jag i morgon, men inte förrän 13.00 så jag ska nog inte behöva försova mig som tur är.

Det blir ett litet upprop och lite annan värdelöst och sen gå hem.

Ska alltså börja 3:an, Teknik. Får väl hoppas det blir bra, känns helt okej att komma tillbaka till allt folk. Vad känner alla ni andra om utbildningsstarten, Och vad ska ni plugga? Kul, tråkigt, spännande, nervöst? - Dela med er!

BWAHAHAHA! *PEKAR O SKRATTAR*

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu