Hoppa till innehåll
Anime.se

Strul med Fantasybutiken.com


Invid
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag och ett par vänner har beställt ett antal artiklar som enligt Fantasybutiken finns i lager, men har nu dröjt över 2 månader med leveransen. Dem säger att de lovar att skicka det "inom de närmsta dagarna" men inte blir det så. Tyvärr har vi alla redan förskottsbetalat.

Så om ni hittar nått intressant där, leta gärna vidare om det inte finns någon annanstans istället.

 

 

/Invid

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och ett par vänner har beställt ett antal artiklar som enligt Fantasybutiken finns i lager, men har nu dröjt över 2 månader med leveransen. Dem säger att de lovar att skicka det "inom de närmsta dagarna" men inte blir det så. Tyvärr har vi alla redan förskottsbetalat.

Så om ni hittar nått intressant där, leta gärna vidare om det inte finns någon annanstans istället.

 

 

/Invid

 

Tackar för tipset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

evelyn(eller hur det stavades)

Dem menar inte sf-bokhandeln utan det finns en internetbutik vid namn fantasybutiken.

 

Jag själv har beställt därifrån och det var inga problem.

Men ni borde ringa eller nåt sånt då, för så får dem inte göra.

 

Visserligen kan det ibland hända att det står att det finns i lager, för att de inte hunnit andra. Men i sådanafall så ska man få meddelande om det och att de ska skicka varan så fort de har det på lager iegn.

 

Men jag tycker att ni borde ringa och prata med dem, för det är svårare att avfärda nån via telefon än e-mail.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

evelyn(eller hur det stavades)

Dem menar inte sf-bokhandeln utan det finns en internetbutik vid namn fantasybutiken.

Annars har Fantasybutiken en butik på medborgarplatsen i stockholm iirc.

 

 

okej, så dem har trots allt en affär också, jag trodde att de enbart var en internetaffär.

 

men men alla kan missfatta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hej!

 

Det är tråkigt om någon känner sig lurad av oss! Om du inte har fått de varor som du har betalat så ska du självklart få tillbaka dina pengar eller ännu bättre få de varor som du har betalat för!

 

Ibland sker det misstag! Jag tycker att det är mycket märkligt att du inte har fått svar på telefon! Vi har telefontid mellan 15-18 varje Tis-Tor och Lör mellan 11-15 plus att vi finns på msn under dessa tider! (fantasybutiken@hotmail.com)

 

Hör av dig så fixar vi det!

 

Mvh

Thomas

Fantasybutiken.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan lägga till att våran lagerstatus på internet inte är synkroniserad med våran fysiska butik vilket betyder att vi måste ändra lagerstatusen på nätet manuellt! Därför kan det ibland vara så att vi säljer sista exemplaret i butiken och sen inte har hunnit ändra på nätet så ibland står det att varan finns i lager fast den egentligen är slut!

 

Mvh

Thomas

Fantasybutiken.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
stämmer det så tycker jag inte att Invid har så mycket att klaga på, skriver man inte in en giltig address / telefonnummer så får man nästan skylla sig själv om man inte blir kontaktad...

 

Nu råkar det vara så att jag är mycket noga när jag skriver in saker som tfn nummer och email adresser. Men givetvis är det ju jag som har fel, ellerhur Bloodysakura.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eftersom de påstod att du inte hade skrivit in rätt så tog jag för givet att det va så. nu är det iaf ditt ord mot hans, jag har inte sett att andra har haft problem med dom så från vad jag har sett.

Akta dock för deras figurer som kan vara fejk, lite konstigt att han säljer figurer som såldes slut i 2005 för under nypriset i japan exklusiv frakt + tull

 

1/6 Kasumi C2 Ver PVC Figure tex...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Vad det gäller fejkade figurer så litar jag till 100% på våra agenter i asien som jag inhandlar mina produkter av! Jag har dock inte möjlighet att kontrollera varje produkt själv...

 

vad det gäller dig som är sur och arg på mig för att du inte har fått dina saker! Slå mig en signal under butikens öppettider så kontrollerar vi dina uppgifter! Är det jag som har slarvat så ska jag skicka din order utan att du behöver betala något! Gratis helt enkelt!

 

Mvh

Thomas

Fantasybutiken.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...
och vad är de nu?

jag hade beställd drake väskan för en vecka och har inte fått nånting

>:) :S de känns lite osäkert (!)

Senast jag beställde för några veckor sedan, så var de mitt uppe i en flytt, kan hända att de inte riktigt hunnit fixa klart med allt. Du gör nog bäst i att maila alternativt ringa under deras öppetider. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dont panik

jag fick min väska dagen efter föra posten =P :rolleyes:

allt bra med butiken :/

 

med det så tycker jag att det kan vara bra med en låsning av den här tråden, dumt med onödig smutskastning av företag. Kanske till och med en omdöpning av tråden eller helt enkelt ta bort den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

med det så tycker jag att det kan vara bra med en låsning av den här tråden, dumt med onödig smutskastning av företag. Kanske till och med en omdöpning av tråden eller helt enkelt ta bort den.

Håller faktiskt med. Jag förstår inte varför denna tråd har levt så länge och med denna titel. Tar och fixar det hela lite samt låser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...