Hoppa till innehåll
Anime.se

laitilas bilder


laitila
 Share

Rekommenderade inlägg

Fattar inte bilden riktigt, ansiktet ser förvridet ut o desamma gäller för hela bilden...

BTW: Tycker du borde se efter hur du själv tecknar innan du häver ur dig spydigheter http://anime.se/forum/viewtopic.php?t=4 ... c&start=30

kolla komentaren längst ner o du fattar va jag menar

 

men det var ju ett skämt ditt pucko head

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattar inte bilden riktigt, ansiktet ser förvridet ut o desamma gäller för hela bilden...

BTW: Tycker du borde se efter hur du själv tecknar innan du häver ur dig spydigheter http://anime.se/forum/viewtopic.php?t=4 ... c&start=30

kolla komentaren längst ner o du fattar va jag menar

 

men det var ju ett skämt ditt pucko head

Men tjena va kaxig man kan vara ;) hur gammal e du? 13? Hahaha sluta spänn dig o lyssna nu...Du häver alltid ur dig mycket spydigheter och jag tror alla här på forumet är ganska trötta på det så snälla sluta. Vill du ha ett tips bekräftande teckningen så föreslår jag att du fokuserar på att teckna ansikten först och främst, träna på olika uttryck och vinklar. Ett förslag är att du kollar på riktiga ansikten och lär dig hur dom är uppbygda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huvvud formen är fel. Ögonen sitter inte i linje ochär väldigt kantigt tecknade. örat ser välldigt svullet ut. Munnen ser ganska sne ut. skelettet vid halsen vid adams äpplet ser ganska konstigt ut... svårt att förklara hur de ska se ut men. Tröjan kunnde gjorts bättre. kanske nån hjälp att kolla nogrannare på dom sakerna. =)

 

"Tuff du är frästen! jävligt cool facktiskt! ;) " Hosst... Hosst..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väldigt svårt att teckna! Tycker du ska ha beröm för att du lyckats få sakerna på hyffsat rätt ställe! Tycker din bild är charmig som fan :D

Keep up the good work! Övning ger färdighet aiiith? :D

 

äntligen en som skriver något uppmuntrande ialla fall :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...