laitila Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 http://i87.photobucket.com/albums/k153/ ... /manga.jpg här är föresten jag http://i87.photobucket.com/albums/k153/ ... ild005.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Inte för att vara elak men det mesta kunde ha markanta förbättringar. Ta och studera lite mer om form. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Jag förstår inte? :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Jag förstår inte? :/ då är vi två Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 då är vi tvåplus en Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Det ser ut som om du ritat av en bild men inte förstått meningen med linjerna. Inte särskilt snyggt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Bara jag som inte ser någon bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Eftersom jag kan kolla hans inlägg mer ingående så kunde jag kopiera länken. http://i87.photobucket.com/albums/k153/ ... /manga.jpg Där är den i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Jag måste nog ta och hålla med Denny och PsychoCaptain, finns nog inte mer att tillägga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 17, 2006 Anmäl Share Skrivet september 17, 2006 Det ser ut som om du ritat av en bild men inte förstått meningen med linjerna. Inte särskilt snyggt. ;) håller med psycho. du måste träna upp ditt artistiska öga mera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 Fattar inte bilden riktigt, ansiktet ser förvridet ut o desamma gäller för hela bilden... BTW: Tycker du borde se efter hur du själv tecknar innan du häver ur dig spydigheter http://anime.se/forum/viewtopic.php?t=4 ... c&start=30 kolla komentaren längst ner o du fattar va jag menar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laitila Skrivet september 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 20, 2006 Fattar inte bilden riktigt, ansiktet ser förvridet ut o desamma gäller för hela bilden... BTW: Tycker du borde se efter hur du själv tecknar innan du häver ur dig spydigheter http://anime.se/forum/viewtopic.php?t=4 ... c&start=30 kolla komentaren längst ner o du fattar va jag menar men det var ju ett skämt ditt pucko head Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 20, 2006 Anmäl Share Skrivet september 20, 2006 men det var ju ett skämt ditt pucko head Och sådan attityd använder man inte på detta forum. Jag hoppas inte att jag skall behöva varna dig något mer. Du kunde enkelt ha sagt det utan förolämpningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet september 20, 2006 Anmäl Share Skrivet september 20, 2006 Fattar inte bilden riktigt, ansiktet ser förvridet ut o desamma gäller för hela bilden... BTW: Tycker du borde se efter hur du själv tecknar innan du häver ur dig spydigheter http://anime.se/forum/viewtopic.php?t=4 ... c&start=30 kolla komentaren längst ner o du fattar va jag menar men det var ju ett skämt ditt pucko head Men tjena va kaxig man kan vara ;) hur gammal e du? 13? Hahaha sluta spänn dig o lyssna nu...Du häver alltid ur dig mycket spydigheter och jag tror alla här på forumet är ganska trötta på det så snälla sluta. Vill du ha ett tips bekräftande teckningen så föreslår jag att du fokuserar på att teckna ansikten först och främst, träna på olika uttryck och vinklar. Ett förslag är att du kollar på riktiga ansikten och lär dig hur dom är uppbygda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 21, 2006 Anmäl Share Skrivet september 21, 2006 Lite på gränsen där Swan. Nog för att jag håller med dig men du kunde ha sagt det på ett litet trevligare sätt. Känns bara som du lägger bränsle till elden. Ta det på det lilla lugna nu folket och kom ihåg; alla ska följa de oskrivna trivselreglerna. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 26, 2006 Anmäl Share Skrivet september 26, 2006 Huvvud formen är fel. Ögonen sitter inte i linje ochär väldigt kantigt tecknade. örat ser välldigt svullet ut. Munnen ser ganska sne ut. skelettet vid halsen vid adams äpplet ser ganska konstigt ut... svårt att förklara hur de ska se ut men. Tröjan kunnde gjorts bättre. kanske nån hjälp att kolla nogrannare på dom sakerna. =) "Tuff du är frästen! jävligt cool facktiskt! ;) " Hosst... Hosst.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Det är väldigt svårt att teckna! Tycker du ska ha beröm för att du lyckats få sakerna på hyffsat rätt ställe! Tycker din bild är charmig som fan ;) Keep up the good work! Övning ger färdighet aiiith? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 28, 2006 Anmäl Share Skrivet september 28, 2006 Övning ger färdighet aiiith? :D Och attityd ger intryck ;D~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laitila Skrivet oktober 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2006 Det är väldigt svårt att teckna! Tycker du ska ha beröm för att du lyckats få sakerna på hyffsat rätt ställe! Tycker din bild är charmig som fan :DKeep up the good work! Övning ger färdighet aiiith? :D äntligen en som skriver något uppmuntrande ialla fall :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 5, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2006 jag tycker då du ska vara tacksam för att du får kritik, så att du kan bli ännu bättre på att teckna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg