Hoppa till innehåll
Anime.se

Trusty Bell - Ser lovande ut


F.d. medlem
 Share

Rekommenderade inlägg

http://www.xboxyde.com/news_3478_en.html - Kolla vidare i länken för större bilder och även ett filmklipp! (filmklippet är off-sync...)

 

10990009vx6.jpg

 

Detta är den största anledningen hittils varför jag skulle skaffa mig en X360. Nog för att spelet kanske blir sämre än väntat men det har en övertrevlig design enligt mig. Kanske en FF-killer? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo spelet har grymt skön stämning, men man får inte veta något story eller karaktärsmässigt i trailern (om man inte kan japanska).

Så än så länge är jag intresserad, men jag vill veta mer om det innan jag verkligen kan se fram emot spelet.

Men just nu så ser jag mest fram emot Lost Odyssey som verkligen intresserade mig på alla plan, speciellt det estetiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fast börjar komma en hel del intressanta titlar till 360n också nu... enchanted arms

 

Jag har läst att Enchanted Arms inte har fått bra recensioner, random encounters, dåligt fight-system och väldigt standard story.

Men vad jag vet så är spelet ganska populärt i USA, åtminstonde om man ska basera det på hur många som spelar spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...