limvit Skrivet oktober 2, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 vilken dag kommer naruto att sändas på nu på TV japan? och när ska man kunna ladda hem det från datteboyo? Ge svar snälla:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 2, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 vilken dag kommer naruto att sändas på nu på TV japan? och när ska man kunna ladda hem det från datteboyo? Ge svar snälla:) Naruto sänds redan på tv i japan (lr misstolkar jag och TV japan är en kanal). och sen rekommenderas det att du läser forumreglerna, då din andra fråga bryter mot dem på två sätt, 1. diskussion om fansubs. och 2. frågor om nerladdningshemsidor, vart du kan få tag på olagligt material. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limvit Skrivet oktober 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 Jag ber så hemskt om ursäkt, men när kommer dom att börja sändas på TV japan? dom har ju bytt dag och tid för naruto avsnitten;S ja det är en tv kanal;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 2, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 Naruto ska från 5 oktober börja sändas på TV Tokyo klockan 19:30 på torsdagar, tror jag. Kan det vara det du menar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet oktober 3, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2006 Användbar för folk som inte kan läsa TV-tablåer på japanska: http://www.mahou.org/Showtime/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg