Hoppa till innehåll
Anime.se

mp3-spelare/mp4-spelare


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag tänkte att det snart är dags att byta ut min iAudio u2 spelare (dels för att dne börjar bli väldigt sliten, och för att det "bara" är 256mb versionen) , men jag är helt vilse i mp3/4 världen. Jag är intresserad av en mp3 som kan hantera att spela filmer, typ som senaste Ipoden, men den efterlämnar ett lite för stort hål i min ekonomi för tillfället =/

Vill helst lägga så lite som möjligt, har funderat på en iPod nano, men spelar den upp filmer bra (kan den spela filmer förresten? eller är skärmen alldeles för liten?) och har den bra ljud etc (är rädd för att jag aldrig ska hitta en mp3a med så bra ljud kvaliteé som de var i min u2a...)

 

tips, kommentarer, varningar, allt uppskattas!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte så mycket om ipod men jag vet att på ipod nano kan man inte se på film på.

 

Skulle annars rekommendera Creative Zen Micro Photo 8GB som jag själv har.Har allt som man skulle vilja ha förutom att man inte kan se på film på den.Men annars helt perfekt som sakt kostar 1799kr på Webhallen.Hoppas det hjälper dig.Du kan gärna ställa frågor om Micro photo:n svarar gärna. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förresten, jag skulle rekommendera en PSP. Sitter och kollar på anime till- och från skolan och lyssnar på musik varje dag. Är totalt nöjd med skärmen och dess funktioner. Nu kostar den väl bara 2000 kr något. Slå ihop det med ett 2GB minneskort köpt på ebay för 400 kr så har du en perfekt multimediemaskin :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv är jag fortfarande helnöjd med min iPod Mini, men den kan ju förstås inte spela film. Inte för att jag behöver det, visserligen...

 

Den kan spela musik, den har utmärkta kontroller och tillräckligt med batteritid och utrymme för mig. Helt perfa!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...