Hoppa till innehåll
Anime.se

Uppdaterat 20 Februari


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

Nya saker...

Jag är inte mycket för förklaringar hit och dit, bara ritar konstiga saker och ibland inte så konstiga saker, kan inte färglägga det har jag redan sagt så många ggr så jag tänker inte försvara mina dåliga photoshoppade bilder...

 

Enjoy!

 

nyaste 20/2

 

Rawr..lr uh, gnägg?

Zozo

Bara konstig

Shizara

Zimah

 

 

 

Bloodelf hunter

Niemand(blod o naket)

Lite snö (blod o naket)

Sword dancer

Shizara (naket)

Mummy

Minh igen(håller på färglägger)

Allmänt weird

Delia(blev rätt nöjd med faktiskt)

Zimah(min wow char)

Minh(inget seriöst så inget gnäll om alla fel pls)

Selira

Ma

 

 

hu just det, gett upp att färglägga (eftersom ja totalt suger på det) så om någon känner för det o har tid över så säg till så kan ja skicka dej en högre upplösning av bilden :>

 

 

----

 

En tecknare måste ju försöka få sej in en inkomst nånstans ifrån ^^;; Så säljer lite bilder.

Enbart skisser (kanske färg, men då får ni va riktigt snälla), såsom dom senaste jag postat, och beroende på tid/detaljer/hur många karaktärer, 100sek och uppåt.

PMa mej om du skulle vara intresserad för vidare detaljer :>[/url]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Riktigt snygg 8) Älskar hur du designar dina karaktärer. Öhm, för övrigt minns jag henne inte ;_; Men....mitt minne är i klass med en guldfisk så, öhm, ja...

 

Något annat jag tänkte på är att hennes händer ser rätt olika stora ut, typ. Ena handen är för stor, andra för liten.

Annars snygg ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen en av de bilder som jag tycker du gjort bäst hittils och ja, jag känner faktiskt igen karaktären. :D

 

Själv är jag för lat för färgläggning så jag ger mig inte in på det. :P

 

tackar :)

e själv alldeles för lat nu för tiden med det -.-

 

 

Riktigt snygg B) Älskar hur du designar dina karaktärer. Öhm, för övrigt minns jag henne inte ;_; Men....mitt minne är i klass med en guldfisk så, öhm, ja...

 

 

Något annat jag tänkte på är att hennes händer ser rätt olika stora ut, typ. Ena handen är för stor, andra för liten.

Annars snygg ^^

 

nobodys perfect...men jo, händerna e dumma o fötterna likaså, kan itne rita fötter för allt i världen -.-

 

 

Japp, riktigt snygg! Kläderna är som vanligt vansinnigt snyggt designade.

 

Och du suger inte på färgläggning!

 

hehe tack ^^ men färgläggning är alldeles för tidskrävande för mej o ja har så mycket o lära o orkar bara inte :(

 

 

--

 

fressten så slängde ja upp en ny bild :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jäklar vad jag blev imponerad när jag såg din senaste ebba!

 

Vampyr-karaktären ser helt underbar ut, jag ser inga uppenbara fel alls på den heller (kappan ser dock lite kantig ut på sina ställen). Någon människa med finkänsligare ögon kanske kan se nåt inte jag kan? Hoppas det inte finns några missar i alla fall då denna var cool rakt igenom B)

 

Gillar ärligt talat allt med den, håret (hur ballt som helst), kläderna (snygga helt enkelt) och svärden var simpla men ändå stilrena.

 

Boken du håller på med, är det nåt man kommer kunna få läsa? Skulle vara kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jäklar vad jag blev imponerad när jag såg din senaste ebba!

 

Vampyr-karaktären ser helt underbar ut, jag ser inga uppenbara fel alls på den heller (kappan ser dock lite kantig ut på sina ställen). Någon människa med finkänsligare ögon kanske kan se nåt inte jag kan? Hoppas det inte finns några missar i alla fall då denna var cool rakt igenom B)

 

Gillar ärligt talat allt med den, håret (hur ballt som helst), kläderna (snygga helt enkelt) och svärden var simpla men ändå stilrena.

 

Boken du håller på med, är det nåt man kommer kunna få läsa? Skulle vara kul :)

 

tackar tackar ^^

kappan är lite kanting med mening faktiskt :>

 

o det e väl tänkt att jag renskriver min bok i ett försök att få den publicerad, +drömmer+

skall skickas till ett par mindre bokförlag så fort ja iaf fått första boken renskrivet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tackar tackar ^^

kappan är lite kanting med mening faktiskt :>

 

o det e väl tänkt att jag renskriver min bok i ett försök att få den publicerad, +drömmer+

skall skickas till ett par mindre bokförlag så fort ja iaf fått första boken renskrivet...

 

Misstänkte att det var nåt sånt ^^ är ju inte svårt att göra något runt om man vill ^^

 

låter skoj, lycka till med boken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...