Hoppa till innehåll
Anime.se

Kärleksproblem eller nåt... :O


Mirre
 Share

Rekommenderade inlägg

Hmmm... okej, ska väl förklara lite här. Har en pojkvän som ska studera nu efter gymnasiet. Han har redan bestämmt sig för vilken skola han vill söka in på, så om han nu kommer in, kommer han att flytta ganska långt ifrån. Och jag vet nu inte hur jag ska göra. Ska jag flytta med? Ingen aning om han vill det, har knappt pratat om det med honom... :surprised: Jag har ändå inga speciella planer för mitt liv, så är det okej att flytta med sin kille och bo med honom i en annan stad direkt efter gymnasiet? Gör jag rätt eller fel? Jag är lite osäker... Vad skulle ni gjort? :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så var det för mig och min dåvarande tjej också efter gymnasiet. Det blev så att jag flyttade men inte hon. I och för sig inte så himla långt bort, men det hade nog ändå inte gjort någon större skillnad om det var tvärs över landet - vi tyckte "cyniskt" nog att studierna, som man kommer ha nytta av i sitt vuxna liv, var viktigare än ett gymnasieförhållande som kunde ta slut när som helst. Förhållandet höll på distans ett år till efter det, och att det tog slut hade inget med avståndet att göra, så det var aldrig ett problem för oss. (Vi är fortfarande nära vänner o.s.v.)

 

Men vad som är bäst för dig/er kan du/ni nog bara ta reda på själv/-a. Om du inte har några speciella planer kan det säkert vara kul att flytta och prova på ett annat liv. Men bara om du själv vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...