Hoppa till innehåll
Anime.se

Black Blood Brothers


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Hittade ingen tråd om denna mycket intressante anime så jag tänkte att kunde göra en, har inte sett något av den så jag har inte mycket att skriva, men kopierar lite från AnimeNfo iallafall:

 

20060731_81_01.jpg

 

The full moon shines in the sky. In the light, a red shadow runs like gust. Holding a Japanese sword in his hand, he jumps from a building to a building. He’s running, in order to retrieve his brother, in order to realize his dream, and… When he identifies the enemy, he grins with shining his fang because he knows he can beat any enemy now. The Special Area - it is the only place where the vampire, which is supposed to exterminate, and the human beings can cohabitate. In the place, when two vampires, Mochizuki Kojiro and his brother Kotaro, and a human being, Katsuragi Mimiko, meet together, their new fates begin to hatch.

 

The story of life and death colored by black and red, and the vampires that transcend them begins. You’ll be the witness of the legend of bloody race living in the shadow.

 

Här är ett gäng karaktärer från serien, har som sagt inte så mycket att skriva om men som en vis man en gång sade, en bild säger mer än tusen ord!

 

20060731_81_02.jpg20060731_81_08.jpg

 

20060731_81_04.jpg20060731_81_07.jpg

 

20060731_81_06.jpg20060731_81_05.jpg

 

20060731_81_03.jpg

 

 

 

Är inte alltför svårt att lista ut vem som är huvudpersonen, den roliga, the bad guy etc. ;)

 

Lite screens:

 

story_pic_01.gif

 

20060731_81_09.jpg20060731_81_10.jpg

 

20060731_81_11.jpg20060731_81_12.jpg

 

20060731_81_13.jpg20060731_81_14.jpg

 

Man får väl säga att huvudkaraktären känns lite som en "Alucard-ripoff" av vad man ser, men vem bryr sig? Alucard är ju grymmast så. >:D XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mhm, det här är en serie som tåls att rekommenderas :) Skulle nästan vilja påstå däremot att Alucard har lite konkurrans här av Kojiro!

 

Däremot, visst är det så att hittils har endast 9 avsnitt kommit ut(?), så jag inte missat nått.

 

Japp, dock bara 8 subbade av Shinsen, som jag ska köra på då jag är mycket nöjd med deras Blood+! :)

 

Är dock inte säker på hur lång den ska vara men gissar på 13 avsnitt, ska vänta med att se tills den är klar iallafall. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mhm, det här är en serie som tåls att rekommenderas :) Skulle nästan vilja påstå däremot att Alucard har lite konkurrans här av Kojiro!

 

Däremot, visst är det så att hittils har endast 9 avsnitt kommit ut(?), så jag inte missat nått.

 

Japp, dock bara 8 subbade av Shinsen, som jag ska köra på då jag är mycket nöjd med deras Blood+! :)

 

Är dock inte säker på hur lång den ska vara men gissar på 13 avsnitt, ska vänta med att se tills den är klar iallafall. :)

 

Meh, screw Shinsen! Kyuu hade subbat till 9 vid det laget :) Idag kom ju iaf 10:an... Inget fel på Kyuu hittils vad jag märkt iaf :P

 

Får återkomma då avsnittet är sett dock, väntar mig en succe!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Ahh, riktigt trevlig serie iaf ;) Rekommenderar den!

 

spoiler avsnitt 12

Clickable text

Hoppas då iaf helt klart på en andra säsong. Men av vad man sett hittils så tycker jag iaf det borde komma en. Med det som kmr att hända med "kungen" och allt ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Re:Spoiler avsnitt 12:

Clickable text

Jag tycker samma som dig att det ska komma en fortsättning men har hört någon stans att det ska komma ut en film och inte någon säsong 2,kommer inte ihåg vart jag har fått dena källa ifrån,men det kan lika gärna vara fel.....

 

Clickable text

Hum, jaa, en fortsättning måste då komma :) Jag menar, ifall man bara tänker på allt som hände.. han får reda på att han ska vara guardian, Cassa har stuckit och skriker typ "seees igen", Kotaru har inte "vaknat" etc. Finns alltför mkt för att de inte skulle fortsätta

 

Då återstår ju bara att se vare sig det blir en säsong eller film iaf. Spännande ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...