JockeII Skrivet november 13, 2006 Anmäl Share Skrivet november 13, 2006 Hittade ingen tråd om denna mycket intressante anime så jag tänkte att kunde göra en, har inte sett något av den så jag har inte mycket att skriva, men kopierar lite från AnimeNfo iallafall: The full moon shines in the sky. In the light, a red shadow runs like gust. Holding a Japanese sword in his hand, he jumps from a building to a building. He’s running, in order to retrieve his brother, in order to realize his dream, and… When he identifies the enemy, he grins with shining his fang because he knows he can beat any enemy now. The Special Area - it is the only place where the vampire, which is supposed to exterminate, and the human beings can cohabitate. In the place, when two vampires, Mochizuki Kojiro and his brother Kotaro, and a human being, Katsuragi Mimiko, meet together, their new fates begin to hatch. The story of life and death colored by black and red, and the vampires that transcend them begins. You’ll be the witness of the legend of bloody race living in the shadow. Här är ett gäng karaktärer från serien, har som sagt inte så mycket att skriva om men som en vis man en gång sade, en bild säger mer än tusen ord! Är inte alltför svårt att lista ut vem som är huvudpersonen, den roliga, the bad guy etc. ;) Lite screens: Man får väl säga att huvudkaraktären känns lite som en "Alucard-ripoff" av vad man ser, men vem bryr sig? Alucard är ju grymmast så. >:D XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 Mhm, det här är en serie som tåls att rekommenderas :) Skulle nästan vilja påstå däremot att Alucard har lite konkurrans här av Kojiro! Däremot, visst är det så att hittils har endast 9 avsnitt kommit ut(?), så jag inte missat nått. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 Mhm, det här är en serie som tåls att rekommenderas :) Skulle nästan vilja påstå däremot att Alucard har lite konkurrans här av Kojiro! Däremot, visst är det så att hittils har endast 9 avsnitt kommit ut(?), så jag inte missat nått. Japp, dock bara 8 subbade av Shinsen, som jag ska köra på då jag är mycket nöjd med deras Blood+! :) Är dock inte säker på hur lång den ska vara men gissar på 13 avsnitt, ska vänta med att se tills den är klar iallafall. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 underbar serie som jag följer, dock är den bara listad att bli 12 avsnitt lång =/ en lång bra serie är bättre än en kort bra serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 Den här serien fångade mig totalt,bra i alla scener......trodde först att den skulle vara dålig men visade sig en bättring.... hmm... slutfattning:Animen är bra,Rekommenderas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Mhm, det här är en serie som tåls att rekommenderas :) Skulle nästan vilja påstå däremot att Alucard har lite konkurrans här av Kojiro! Däremot, visst är det så att hittils har endast 9 avsnitt kommit ut(?), så jag inte missat nått. Japp, dock bara 8 subbade av Shinsen, som jag ska köra på då jag är mycket nöjd med deras Blood+! :) Är dock inte säker på hur lång den ska vara men gissar på 13 avsnitt, ska vänta med att se tills den är klar iallafall. :) Meh, screw Shinsen! Kyuu hade subbat till 9 vid det laget :) Idag kom ju iaf 10:an... Inget fel på Kyuu hittils vad jag märkt iaf :P Får återkomma då avsnittet är sett dock, väntar mig en succe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Har sett alla avsnitt av BBB nu,det var riktigt bra speciellt den sista,synd att den inte var längre,fast i säg man är glad att det inte var 200 avsnitt heller....Så ni Killar/Tjejer som inte har sett den..."SE DEN" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Är den klar? :O Vilken grupp har gjort klart den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Yepp,den är klar De som har subbat klart den är "Kyuuketsuki" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Får se om jag orkar dra hela ikväll, har bara en lektion imorgon och den är inte så viktig så :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Hmm...ok själv har jag prov imorgon så det är dags att börja plugga...Skit i skolan,BBB är viktigare :D,skämta bara..."Do Your Best" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Bara en timma svenska så, och den börjar 10 så jag har sovmorgon i vilket fall om jag går på den. ^^ Gambatte på provet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Hum, vad är det här :O Är jag helt ute och cyklar, eller kom inte nu senast 11 avsnittet i Fredags? Ser iaf att 12:an har kommit ut nu... Varför är jag så förvirrad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 Hum, vad är det här ;) Är jag helt ute och cyklar, eller kom inte nu senast 11 avsnittet i Fredags? Ser iaf att 12:an har kommit ut nu... Varför är jag så förvirrad? Du var trött kanske, därav förvirringen? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 28, 2006 Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 Ahh, riktigt trevlig serie iaf ;) Rekommenderar den! spoiler avsnitt 12 Clickable text Hoppas då iaf helt klart på en andra säsong. Men av vad man sett hittils så tycker jag iaf det borde komma en. Med det som kmr att hända med "kungen" och allt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet november 28, 2006 Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 Re:Spoiler avsnitt 12: Clickable text Jag tycker samma som dig att det ska komma en fortsättning men har hört någon stans att det ska komma ut en film och inte någon säsong 2,kommer inte ihåg vart jag har fått dena källa ifrån,men det kan lika gärna vara fel..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 Bäst för Jirou att han går i "pwnar-mode" isåfall och inte går och mesar sig bara för att han sett Cassa eller nåt. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 29, 2006 Anmäl Share Skrivet november 29, 2006 Re:Spoiler avsnitt 12:Clickable text Jag tycker samma som dig att det ska komma en fortsättning men har hört någon stans att det ska komma ut en film och inte någon säsong 2,kommer inte ihåg vart jag har fått dena källa ifrån,men det kan lika gärna vara fel..... Clickable text Hum, jaa, en fortsättning måste då komma :) Jag menar, ifall man bara tänker på allt som hände.. han får reda på att han ska vara guardian, Cassa har stuckit och skriker typ "seees igen", Kotaru har inte "vaknat" etc. Finns alltför mkt för att de inte skulle fortsätta Då återstår ju bara att se vare sig det blir en säsong eller film iaf. Spännande ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg