ebba Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Undrar om nån vet hur många avsnitt av denna anime som finns? Har sett 21 och tycks inte kunna hitta fler, kanske inte fler som släppts lr nån som vet? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Det har sänts 35 av 50 avsnitt, och 30 avsnitt har amatörtextats. Fansubbats alltså. Jag ger dock ingen hjälp med vilka det är eller hur du får tag på det. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Det har sänts 35 av 50 avsnitt, och 30 avsnitt har amatörtextats. Fansubbats alltså. Jag ger dock ingen hjälp med vilka det är eller hur du får tag på det. ;P tackar, gav svar på va ja ville veta iaf ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colanarkomanen Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Om du inte har sett Live-action filmen så tycker ja du borde ta dig en titt på den, har dock inte sett animen eller läst mangan så kan inte jämnföra :P fast du kanske inte vill få reda på något iförväg, vad som kommer hända i animen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Om du inte har sett Live-action filmen så tycker ja du borde ta dig en titt på den, har dock inte sett animen eller läst mangan så kan inte jämnföra :P fast du kanske inte vill få reda på något iförväg, vad som kommer hända i animen ^^ Vill ha dina åsikter om filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colanarkomanen Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Personligen tycker ja att filmen är bra, rollerna höll måttet och lite till ^^. tillskillnad från andra japanska filmer som man sett, vilket ofta har varit besvikelser :P. fast om ja ska säga de själv så kunde dom gjort den lite bättre om dom la till lite handling och saker som skulle kunna hända innan slutet,tycker de kom lite för snabbt :|. men filmen är fortfarande bra om dom inte lägger till de så oroa dig inte :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet december 17, 2006 Anmäl Share Skrivet december 17, 2006 Cool, tack, det blir en ny j-film då ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colanarkomanen Skrivet december 17, 2006 Anmäl Share Skrivet december 17, 2006 Cool, tack, det blir en ny j-film då ;) Joo de gör du rätt i :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 30, 2006 Anmäl Share Skrivet december 30, 2006 Ska bryta mot mina principer igen och börja se Nana innan den är klar! :O Men då är frågan, se Live action filmen före eller efter jag sett dom 30+ anime avsnitt som finns ute just nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet december 31, 2006 Anmäl Share Skrivet december 31, 2006 Föreslår att du ser animen först. Såg filmen Shinobi (2005 eller nått) och därefter började på animen Basilisk. Jag blev tvungen att avbryta det hela pga att animen var inte lika bra som filmen. Om du bestämmer dig för filmen så se inte animen alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg