Hoppa till innehåll
Anime.se

Gamecube spel köpes


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

där finns en hel del företag som istället för att ha egen hemsida (massa jobb) så säljer dem via tradera, du ska inte alltid utgå från att det är begagnat de dem säljer. Sen visst sen finns det dumhuven som sätter priset på 1,5k och skriver "Rare". men sen finns det riktiga rea fynd för 1-40kr för ett gba spel (visst lådan fattas, men va fan jag vill ju spela spelet!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dock känns det rather överpris med 449 spänn för ett spel till en utdöende konsol, speciellt när det var typ vad jag betalade för det splitternya Twilight princess, Skies of Arcadia var najs dock!

 

och inget lol med den :D

 

till en utdöende konsol, wii?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GC menade jag såklart, eftersom spelen är till GC. :>

Den tillverkas ju inte längre och går knappt att få tag på, man kan typ fortfarande köpa Mario kart packen för en tusenlapp på några ställen. Många spel går inte att få tag på heller eftersom dom inte tillverkas och är slutsålda.

 

Gamecube har blivit lite som Dreamcast, båda blev aldrig särskilt populära och sålde väldigt dåligt, för att sedan totalt sluta tillverkas. Gamecube valde dock sin dom själva imo genom att släppa så lite spel för olika målgrupper. Dreamcast var en skitnajs konsoll, riktigt tråkigt att det gick så dåligt för den. Hade den flera gånger, och sista gången hade jag ett hundratal brända spel till den så jag gick riktigt igenom alla bra spel till den. ^^

 

Men nu är det iallafall dom bästa spelen gör GC jag vill få tag på! (:

 

Fast fan vad sugen jag blev på att skaffa en DC igen plötsligt. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad jag menar är att gc-spel även funkar till wii... så även om konsolen är död, så är spelen definitivt inte det.

 

Dom tillverkas dock inte längre så. Kommer väl fortsätta göras något enstaka GC-spel då och då, typ spel baserade på filmer, dom brukar alltid släppas till så många konsoller som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...