Hoppa till innehåll
Anime.se

Vidrigt spel


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

http://www.dailyhaha.com/_flash/jeu_chiant.swf

 

Man ska balansera en boll medans man håller den andra uppe i luften, svårt för oss killar som bara kan göra en sak samtidigt kanske? =P

 

Mitt rekord:

 

lolgq4.jpg

 

Är på franska för jag kom inte på att man kunde ändra språk till engelska med den lilla engelska flagga nere i vänstra hörnet förrän nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

värdelöst skit säger jag bara. ^^

 

man kan ju knappat mäta nåt med en grej som inte ens själv hänger med i svängarna. >:)

 

Så grymt irriterande, vet inte hur många gånger den laggat till sen vid accelerationen efter 30, och då blir man så irriterad att man måste köra igen. >:)

 

Men märkte att det laggade mindre i IE än i Opera av någon konstig anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

45,492 efter ungefär en kvarts spelande. Den putslustiga fransmannen försöker komma och påstå att jag fuskade! Ha ha. Vet tyvärr inte hur man tar en printscreen på min Mac.

 

Underbart lir. Fantastiskt att slappna av med. Men det blir nog svårt att slå sitt egna rekord. Allt hängde på att ha bägge bollar lugna och sansade när man kom upp ovanför 40, sen dundrade ju den bara på mellan taket och ens flipper. Så fort den kom på sniskan var det ju fetkört med den hastigheten den hade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...