Hoppa till innehåll
JockeII

Vidrigt spel

Rekommenderade inlägg

http://www.dailyhaha.com/_flash/jeu_chiant.swf

Man ska balansera en boll medans man håller den andra uppe i luften, svårt för oss killar som bara kan göra en sak samtidigt kanske? =P

Mitt rekord:

lolgq4.jpg

Är på franska för jag kom inte på att man kunde ändra språk till engelska med den lilla engelska flagga nere i vänstra hörnet förrän nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

hmm spelet hänger inte med om man rör musen för snabbt ju grrr

namnlstl1.th.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

värdelöst skit säger jag bara. ^^

man kan ju knappat mäta nåt med en grej som inte ens själv hänger med i svängarna. >:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
värdelöst skit säger jag bara. ^^

man kan ju knappat mäta nåt med en grej som inte ens själv hänger med i svängarna. >:)

Så grymt irriterande, vet inte hur många gånger den laggat till sen vid accelerationen efter 30, och då blir man så irriterad att man måste köra igen. >:)

Men märkte att det laggade mindre i IE än i Opera av någon konstig anledning.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Fick ca 34 sekunder. Och i Firefox laggar det inte heller! Erkänn, Opera är skit :P

Ja det är det ju verkligen för att det laggar lite extra i ett skräpspel som inte hänger med sig självt. :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Mina gamla DXBall-skills ligger nog lite bakom. ;)

<3 DXball, vi spela de som fan i skolan ett tag xD

btw nytt rekord 36.572 sek! men upp till43 sek kommer jag aldrig, orkar inte nöta detta spelet mer nu :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

45,492 efter ungefär en kvarts spelande. Den putslustiga fransmannen försöker komma och påstå att jag fuskade! Ha ha. Vet tyvärr inte hur man tar en printscreen på min Mac.

Underbart lir. Fantastiskt att slappna av med. Men det blir nog svårt att slå sitt egna rekord. Allt hängde på att ha bägge bollar lugna och sansade när man kom upp ovanför 40, sen dundrade ju den bara på mellan taket och ens flipper. Så fort den kom på sniskan var det ju fetkört med den hastigheten den hade.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Allt hängde på att ha bägge bollar lugna och sansade när man kom upp ovanför 40, sen dundrade ju den bara på mellan taket och ens flipper. Så fort den kom på sniskan var det ju fetkört med den hastigheten den hade.

Hush you! :]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu