Hoppa till innehåll
Anime.se

30kb avatarer


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Vad då? Jag tyckte bara att ditt lilla stycke där passade så bra in i en tråd där du först gnällde över en sak som har med bildredigering att göra, sedan säger du att du inte är intresserad av det. :rolleyes:

JockeII menade nog att han inte var så pass intresserad av bildredigering så han behövde en CRT skärm för de, asså typ klippa ut och fixa till bilder på massa olika sätt i photoshop osv. Själva topicen handlar bara om att kunna få ha 35kb avatarer, visst de handlar lite om bildredigering men inte av samma sort. Om vi säger att ni JockeII skulle vara intresserad av bildredigering och ville ha en bra skärm till, då skulle han ju inte köpt en ny för han ville göra annorlunda avatarer, utan för att kunna få bättre färger och allt de där i tex photoshop eller andra sånna pro-program.

Ja vet, allt de där blev lite invecklat men hoppas du förstår endå Denny :P

 

Btw, jag känner dålig atmosphär i denna tråden nu, inget bråk pojkar!:D

make love, not war.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen är ju panelen en annan grej på LCD, tex en TN panel kanske inte är så bra alls för bildredigering men istället bra för spel, medans en S-MPV panel kanske är det motsatta.

 

Att spela spel på LCD suger, även om man har det senaste über1337:a grafikkortet så blir det bara skit. Skärmen "laggar" när man gör för snabba rörelser. "pr0-g4m3rZ" använder sig utav CRT.

 

Förresten, jag vill ha 1 GB stora avatarer, så jag kan ha bilder från Hubble och kanske ett flygfoto eller två! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att spela spel på LCD suger, även om man har det senaste über1337:a grafikkortet så blir det bara skit. Skärmen "laggar" när man gör för snabba rörelser. "pr0-g4m3rZ" använder sig utav CRT.

 

Ja, köper man en pisskärm så får man vad man betalar för med.

 

Är tusen gånger goare att lira på en LCD skärm, speciellt i WS. Att man i vissa spel får använda Vertical Sync spelar ingen roll, du märker inte skillnaden över en viss FPS.

 

 

Och Denny, att göra avatarer för ett litet forum är ju veeerkligen avancerad bildredigering...

/spit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...