Hoppa till innehåll
Anime.se

"Smilies"


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu är det min tur att gnälla! ;)

 

Hade det varit orimligt att ändra koderna för emotikonerna så att vanliga textbaserade emotikoner inte omvandlas? Det blir förstås bra när man har omvandlingsfunktionen inaktiverad i sitt eget inlägg, men när man citeras tappar man ju kontrollen över dem - och åtminstone jag vill inte se exempelvis mina :x bli till icon_mad.gif.

 

Men vad vet jag, det kanske är ett medvetet val ni gjort?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gillar jag inte heller. Tror Orrin hade en bild på hur ":x" egentligen ska se ut.

 

Sen är det hur enkelt som helst att ändra kortkommandona för emoticons och lägga till emoticons i phpBB. Det finns liksom som ett menyval i administrationspanelen =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen är det hur enkelt som helst att ändra kortkommandona för emoticons och lägga till emoticons i phpBB. Det finns liksom som ett menyval i administrationspanelen =)

Vem förklarar du det för? ;P På ett forum som jag hade (för privata diskussioner mellan mig och några kompisar - mest om politik) så satte jag bara ett känslouttryck: :). Det är min smak, det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...