Hoppa till innehåll
Anime.se

Rave Master


Hûmla
 Share

Rekommenderade inlägg

Har just kollat in denna lysande manga, trodde den skulle vara dålig,men så var det inte ;) (ska aldrig mer lyssna på polarna....)

någon som vet hur många ex det har kommit?

 

 

om någon har lust att berätta lite mer om den så skulle jag bli glad :D

 

har bara läst en snutt som jag fick när jag köpte lite *Anime* :)

glad att jag fick det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

woooooo, Rave Master! XD

 

Det är en riktigt go serie och tecknaren (Hiro Mashima) är riktigt slapp :P skön attityd.

Volym 1-9 har översatts till engelska och finns att köpa i sverige.

 

Serien tycker jag tog ett skutt i Volym 2, då den blev mycket bättre och roligare XD

oh well, annars är det en ganska normal action/komedi, kan inte mäta sig med t ex Shaman King, men visst är den bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, blev lite orolig ett tag när ingen svarade...Nu ska jag bäställa, ja...2:an i alla fall.

 

PENGAR!!!

 

Sommarjobba...50 spänn i veckan för att släppa ut kor på en åker...in och ut in och ut och så förtsätter det,jaja man får väl vara nöjd >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

8 timmar blir det...bor man ute på landet finns det gott om sommarjobb men inget välbetalt... :(

 

skaffade mig trisslotter igår som jag inte skrapat, ska göra det snart.

 

 

 

Hoppas...hoppas...hoppas...hoppas....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:surprised::surprised::surprised::surprised::surprised::surprised::surprised: !!!

 

det är 6 kr och 25 öre i timman..! du borde verkligen ta ett snack med din arbetsgivare :/ det är nästan slavarbete :P liksom.. 50 kr i veckan.. 2 veckors arbete bara för en enda mangapocket.. wääääh? I'm shocked!

 

hähä, o sen att du köper trisslotter gör ju inte saken bättre ;) jaja... hoppas du vann denna gången, men det är verkligen inte något som lönar sig i längden :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det gör ju inte det. (andra gången i mitt liv)

 

Men jag vann 25 spänn :)

 

jag vet men det är inte mycket jag gör heller...jag öppnar ladgårsdörren, släpper ut korna (tar en himla tid, vissa vill inte ut). ser till så att alla är i inhängnaden.(räknar dom).

Kommer tillbaka 4 timmar senare och gör samma sak fast i annan ordning.

...jag kunde välja att åkar runt och plöjja (hur stavas det igenteligen?) i 30 timmar i veckan för en 20:a mer...men det är så trist så jag valde att släppa ut korna som omväxling.

(gjorde det andra förra året)

 

men jag är väl ganska nöjd...Farmor skickar 150 spänn i månaden och jag får 350 av föräldrarna det blir ju 500.

 

Det är ju alltid något... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ah.. fortfarande ändå en del jobb.. du borde verkligen få mer :/

 

oh :P well då får du ju iaf så det räcker från annat håll ^^ det var ju tur det.

aja, alltid skönt att känna att man kan klara av att arbeta in lite pengar själv ibland

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hähä :P så kan det gå ibland med matten, små fel blir stora fel - men ja, det är riktitg bra ändå ^^ riktigt mycket manga!

 

 

hoho ^^ jo det är väll bara att konstatera att ingen av oss har något bättre för sig än att hänga på manga-forumet kl 1 på natten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir ofta så i och med att jag bor ute på landet...inget "gäng" man kan dra ut med på nätterna.

 

 

Men det går att jävlas med grannarna ändå! :P

 

Jo, jag ska köpa MASSA! manga nu.

ska göra en stor beställning från SFB. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...