Highwayman Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Hej! Ny här på forumet, har växt upp med Silver Fang, M.A.S.K. och så, men jag är väl hyfsat nybörjare i själva anime. Nu är det så att jag letat länge efter en viss tv-serie som gick i slutet av 80-talet tror jag. Den handlade om ett gäng robot-pantrar (eller tigrar), en grön som bodde i skogen, en blå som bodde i havet, en gul från öknen och en svart från en grotta nånstans och dom hade människor som satt i och styrde. Dom kunde dessutom sätta ihop sig (med ett rymdskepp tror jag det var) så dom blev armar och ben på en enda stor robot. Har hört att "Power Extreme" kan vara namnet på den men har inte hittat något än. Kan någon hjälpa mig? :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Inte för att det gör mig så mycket men någon annan kommer garanterat säga att du ska fråga i denna tråden istället: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=5137&start=30 Gl (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Har ingen aning om den har gått på svensk tv, men det låter lite som Voltron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=5137 !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Highwayman Skrivet januari 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Har ingen aning om den har gått på svensk tv, men det låter lite som Voltron Nä se på fan. Det stämmer ju! Tack så jättemycket ni kunniga! :D Ps; Sorry att jag inte hittade den där tråden ni andra länkade till innan jag skrev min tråd Ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Den är ju faktiskt inte så svår att hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Highwayman Skrivet januari 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Den är ju faktiskt inte så svår att hitta. Nä, nu ser jag ju. Jaja, vi får kalla det nybörjarmisstag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Och med det nybörjarmisstaget så låser vi tråden. Finns ingen anledning att fortsätta diskutera i denna. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg