Hoppa till innehåll
flaskis

Den stora YouTube-tråden

Rekommenderade inlägg

Nämn "League of Legends" eller "Dota" och jag zonar ut direkt, men den här introvideon till nåt LoL-evenemang var ju rätt kul. Tagit vad jag förstår är verkliga spelare och tillskrivit dem förmågor som de visar upp och använder lite kort. Rätt hyfsad animation.

• Uppröstad 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det var bra att prenumerera på TEDs youtubekanal. De lägger ofta upp nya grejer som är tämligen intressanta. En av de mest intressanta jag sett av de senare är nog den här om hur drastiskt medelmänniskans tänkande har ändrats på bara hundra år.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Lite, öh, otippad taiwanesisk amatörfilm:

en crossover där Mikoto Misaka från Railgun kommer till Attack on Titan-världen och träffar Mikasa Ackerman. (get it? Misaka-Mikasa?)

:psyduck: Inte direkt Hollywood-effekter, men de har lagt ner arbete på det. De har till och med översatt sin dialog till (talad) japanska.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skulle vilja se klippet. Men jag har hållt mig i flera år nu från att se något från serien, så jag kan glömma så mycket så möjligt för att kunna se om och njuta av den igen. :reallyhappy:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skulle vilja se klippet. Men jag har hållt mig i flera år nu från att se något från serien, så jag kan glömma så mycket så möjligt för att kunna se om och njuta av den igen. :reallyhappy:

Det låter som en bra idé, jag önskar jag hade tålamod att göra detsamma ;-;

Är inte bara några år efter, men tycker ändå det är lite häftigt att en amerikan har lyckats vinna en amerikansk amv-tävling med en svensk låt :3

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu