Hoppa till innehåll
Anime.se

Den stora YouTube-tråden


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...

 

Nämn "League of Legends" eller "Dota" och jag zonar ut direkt, men den här introvideon till nåt LoL-evenemang var ju rätt kul. Tagit vad jag förstår är verkliga spelare och tillskrivit dem förmågor som de visar upp och använder lite kort. Rätt hyfsad animation.

  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var bra att prenumerera på TEDs youtubekanal. De lägger ofta upp nya grejer som är tämligen intressanta. En av de mest intressanta jag sett av de senare är nog den här om hur drastiskt medelmänniskans tänkande har ändrats på bara hundra år.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

 

Lite, öh, otippad taiwanesisk amatörfilm:

en crossover där Mikoto Misaka från Railgun kommer till Attack on Titan-världen och träffar Mikasa Ackerman. (get it? Misaka-Mikasa?)

:psyduck: Inte direkt Hollywood-effekter, men de har lagt ner arbete på det. De har till och med översatt sin dialog till (talad) japanska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Skulle vilja se klippet. Men jag har hållt mig i flera år nu från att se något från serien, så jag kan glömma så mycket så möjligt för att kunna se om och njuta av den igen. :reallyhappy:

 

Det låter som en bra idé, jag önskar jag hade tålamod att göra detsamma ;-;

 

Är inte bara några år efter, men tycker ändå det är lite häftigt att en amerikan har lyckats vinna en amerikansk amv-tävling med en svensk låt :3

 

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...