Hoppa till innehåll
Anime.se

Den stora YouTube-tråden


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Heh, hade jag utsatts för ett "practical joke" av sådant där japanskt TV-stuk hade jag blivit förbannad bortom uppfattning. :)

 

Det hade du säkert blivit,men du hade säkert också börjat att springa iväg:XD,hade jag blivit utagen av ett sådant skämt så hade jag nog bara skrattar efteråt,visst kanske lite små tjurig men inte mer.

 

Men man ska ju inte ta sånt här så allvarligt,så jag tyckte att det här va skoj att se på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gör den ju jävligt tr00...

 

? Har sett dig skriva det fula ordet två gånger nu och det gör mig inte visare.

 

kommer från min kommun (tydligen), så titta på den så får ni höra ungefär hur jag pratar. ;)

 

Lololololol några gamla WoW och internetpolare som bor i Kalix vet vem den där killen är. Han går tydligen i Naturbruks 2an. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För alla som missade dem på Melodifestivalen: Addis Black Widow.

 

Ahaha, vad ska det föreställe? Såg ju bara ut som ett par idioter som försökte sig på att sjunga/spela musik. Jag håller med ett par kommentarer där, verkligen det sämsta i melodifestivalens historia.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...