Hoppa till innehåll
Anime.se

Yotsuba-kalender


Pixelgamer
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag hittade nyligen denna sida: http://www.yotuba.com/2006cal_top.html (och lite andra sidor också för den delen), bland annat en länk till japanska amazon. Men eftersom jag inte kan tillräckligt med japanska så kan jag inte direkt tyda en sån sida.

 

Hur som helst så vill jag köpa en yotsuba-kalender, tycker ni inte de verkar fina?

Kanske finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med detta? Jag tror att kalendern för 2007 skulle komma i Mars någon gång, men vore även kul att ha några av de äldre kalendrarna.

 

Finns det möjligtvis någon annanstans jag kan inhandla kalendrarna ifrån som gör det lite lättare för mig att fixa det själv? (Förslagsvis en icke-japansk sida?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det står dock på Amazon att 2007-kalendern finns i lager, det är antagligen bara deras egna som är slutsålda (各種ネット通販にて好評発売中 = Nu till salu hos vissa internet butiker).

 

Tyvärr så skickar Amazon inte den utanför Japan, men du kan prova att beställa den genom www.crescent-shop.com om du vill. Det blir såklart lite dyrare då (priserna finns på sidan).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...