Hoppa till innehåll
Anime.se

Vanguard


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Vanguard_box_med.jpg

 

Är ju släppt nu. :O

 

Så, någon som har testat det/sett det/spelar det?

Skulle kunna vara mycket intresserad! Fast vet inte om jag kommer gilla det då jag mer gillar WoW-stilen (även om jag är trött på WoW nu), gillade tex inte Everquest 2 alls. Och Vanguard är ju precis som EQ2 från Sony Online Entertainment.

 

Ska tydligen vara riktigt snyggt iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det verkar lite för jobbigt och invecklat. Ska visst vara väldigt avancerat för att smida saker och ting, ska även vara stort som fan(bra ju men ibland är det jobbigt om det är FÖR stort). Det ser snyggt ut men det är inget som kommer gå lika långt som wow tror jag.

 

Isåfall tror jag mer på Aion eller nya warhammer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar om det är i samma fart som EQ2? Vet inte riktigt vad dealen var med EQ2 men alltså det var helt enkelt inte skönt att se på, tex när man skulle hugga lite ved eller nåt så såg det så snabbt ut att det var konstigt, och man känner inte att man har någon koll på aggron eller nåt, verkade inte vara logiskt som tex WoW. Eller när man springer och mobs springer efter en, kändes konstigt helt enkelt, och typ även fast dom var 2 meter bakom så slog dom på karaktären.

 

Inte så lätt att förklara, men känslan i EQ2 var helt enkelt dålig. Lol på alla kommentarer jag fick på EQ forumen när jag skrev det här iallafall. Då började allt deras hat för WoW koka över. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...