zjgameru Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Detta är förmodligen en av dem mest charmiga ecchi-animés som jag har sett. Det är en av de få som har fått mig att asgarva tills jag får magont. Underbart är dessvärre kort. Bara 24 episoder, 9 minuter vardera. Animén är producerad av GAINAX som även har gjort underbart bra serier som Gunbuster och Neon Genesis Evangelion. Mer info; http://en.wikipedia.org/wiki/Ebichu Rekommenderas varmt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Jao jag har den liggandes, ska se den inom en snar framtid. Verkar mycket rolig. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 Haha, har sett några avsnitt utav den. Den har gett mig några wtf-stunder och måste väl säga att den är ganska mysig ändå om än annorlunda (annorlunda är bra). Tycker det är synd om Ebichu dock.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 Den var definitit knarkad. Och rolig, kul med en snuskrolig anime som vågar skämta om allt och inte bara visar massa bröst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg