Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Fick också min Yui idag. Ska ta bilder imorgon :)

 

Riktigt bra gjord Les Paul. Däremot så stack nylontrådarna (dvs strängarna) ut en bit på stämskruvarna. De verkar göra det på din också induce. Jag knipsade av dem med en tång.

 

Edit: Märkte även att de fått med texten "rythm" och "treble" på pickup-switchen längst upp på kroppen av gitarren, snyggt :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Riktigt bra gjord Les Paul. Däremot så stack nylontrådarna (dvs strängarna) ut en bit på stämskruvarna. De verkar göra det på din också arcium. Jag knipsade av dem med en tång.

 

Tror att du menar "Induce", jag har inte fått min ännu :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Riktigt bra gjord Les Paul. Däremot så stack nylontrådarna (dvs strängarna) ut en bit på stämskruvarna. De verkar göra det på din också arcium. Jag knipsade av dem med en tång.

 

Tror att du menar "Induce", jag har inte fått min ännu :(

Haha, fail. Tror jag blandade ihop din post innan hans D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[...]men det börjar bli kostsamt när kronans värde sjunker mot japanska yen.
Inte kul när kronan tappar en yen i värde mot yennen på en vecka. Och det är irriterande att butiken där jag köper mina serier bara löser in sina kortköp en gång i månaden. Så om något skickas i början av månaden får jag vänta till början av nästa månad innan jag får veta vilken växelkursen blir. Under en månad kan mycket hända.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

La nyss en pre order på Senjyogahara från Bakemonogatari. Riktigt fin figur imo.

 

 

FIG-MOE-1845_02.jpg

 

Väntar också min första Gathering figur ifrån E2046, får se hur bra paintjob det är. Kommer förhoppningsvis nästa vecka.

 

PF5580_1087161701.jpg

 

URL för båda:

Hitagi Senhyogahara

Devil Girl, vet inte riktigt vem men tror det är Lisianthus från Shuffle! :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

arcium: Alltid gillat Exceed Mode figuren, och funderat på att införskaffa den. Men för mycket som kommer ut hela tiden och lever på studiebidrag. xD Hoppas på lite bilder vid senare tillfälle. :3

 

McDunk: Trodde också att familj/vänner skulle tycka att det var weird att samla på figurer men alla som ser dom tycker om dom. ^^ Sen om dom säger vad dom tänker vet man ju aldrig. :3

Dock så blir det bara mer och mer så fort man börjar samla, iaf för min del. Köpte min första figur september förra året och spenderar nog 90% av alla pengar jag får(vilket inte är mycket, ett studiebidrag) på figurer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...