Hoppa till innehåll
flaskis

Figurköp

Rekommenderade inlägg

Swimsuit-serien är riktigt läcker! Sexig figur också, men tror det blir lite väl mycket för mig. Vi får väl se :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Idag fick jag hem denna figur..

yui.jpg

Kommer fler bilder men tills vidare får ni hålla till godo med denna och dessa filmer: boxen och figuren.

yui2.jpg

yui3.jpg

yui4.jpg

yui5.jpg

yui6.jpg

yui7.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Fick också min Yui idag. Ska ta bilder imorgon :)

Riktigt bra gjord Les Paul. Däremot så stack nylontrådarna (dvs strängarna) ut en bit på stämskruvarna. De verkar göra det på din också induce. Jag knipsade av dem med en tång.

Edit: Märkte även att de fått med texten "rythm" och "treble" på pickup-switchen längst upp på kroppen av gitarren, snyggt :3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Riktigt bra gjord Les Paul. Däremot så stack nylontrådarna (dvs strängarna) ut en bit på stämskruvarna. De verkar göra det på din också arcium. Jag knipsade av dem med en tång.

Tror att du menar "Induce", jag har inte fått min ännu :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Riktigt bra gjord Les Paul. Däremot så stack nylontrådarna (dvs strängarna) ut en bit på stämskruvarna. De verkar göra det på din också arcium. Jag knipsade av dem med en tång.

Tror att du menar "Induce", jag har inte fått min ännu :(

Haha, fail. Tror jag blandade ihop din post innan hans D:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Väntar på lite saker från Hobby Search efter golden week uppehållet, men det börjar bli kostsamt när kronans värde sjunker mot japanska yen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Väntar på lite saker från Hobby Search efter golden week uppehållet, men det börjar bli kostsamt när kronans värde sjunker mot japanska yen.

Skoja inte...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
[...]men det börjar bli kostsamt när kronans värde sjunker mot japanska yen.
Inte kul när kronan tappar en yen i värde mot yennen på en vecka. Och det är irriterande att butiken där jag köper mina serier bara löser in sina kortköp en gång i månaden. Så om något skickas i början av månaden får jag vänta till början av nästa månad innan jag får veta vilken växelkursen blir. Under en månad kan mycket hända.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

La nyss en pre order på Senjyogahara från Bakemonogatari. Riktigt fin figur imo.

FIG-MOE-1845_02.jpg

Väntar också min första Gathering figur ifrån E2046, får se hur bra paintjob det är. Kommer förhoppningsvis nästa vecka.

PF5580_1087161701.jpg

URL för båda:

Hitagi Senhyogahara

Devil Girl, vet inte riktigt vem men tror det är Lisianthus från Shuffle! :3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Devil Girl, vet inte riktigt vem men tror det är Lisianthus från Shuffle! :3

Det där är något originalverk. Jag har en bild på just den tjejen:

osvaiVBQg.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Var hittar man surströmmings-tjejen? Ska man bara ha en figur så är det ju helt klart denna!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Nog för att jag inte samlar på figurer men dom är doc VÄLDIGT söta måste jag säga.

Synd man bor hemma och inte kan sammla D: man skulle ju bli kallad wierdo XD hhaha!

Iaf. jättesnygga figurer boyz :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

arcium: Alltid gillat Exceed Mode figuren, och funderat på att införskaffa den. Men för mycket som kommer ut hela tiden och lever på studiebidrag. xD Hoppas på lite bilder vid senare tillfälle. :3

McDunk: Trodde också att familj/vänner skulle tycka att det var weird att samla på figurer men alla som ser dom tycker om dom. ^^ Sen om dom säger vad dom tänker vet man ju aldrig. :3

Dock så blir det bara mer och mer så fort man börjar samla, iaf för min del. Köpte min första figur september förra året och spenderar nog 90% av alla pengar jag får(vilket inte är mycket, ett studiebidrag) på figurer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu