Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Köpte en Kotatsu som anlände för ett par dagar sedan. Dock har köptarmen redan börjat rycka igen, den här gången efter figurer :|

 

Har hittat tre figurer av intresse, men har svårt att bestämma mig. Hoppas att ni inte har något emot stora bilder.

 

Sola - 1/8 Matsuri Shiho PVC Figure. Release Date: 11/30/2007 ( Pre-Order end date: 08/19/2007. )

1051b3c938908e0126397eb4c4c80815.image.497x750.jpg

 

Utawarerumono - 1/8 Urutori PVC Figure Release Date: 10/31/2007. ( Pre-Order end date: 08/31/2007. )

TL136222283.jpg

 

Melancholy of Haruhi Suzumiya - 1/8 Haruhi Suzumiya PVC Figure (I lager)

TL179044090.jpg

 

Kanske borde slå till på Suzumiya Haruhi medan jag kan, är förvånad över att den så fin figur inte är slutsåld.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte en Kotatsu som anlände för ett par dagar sedan.

 

Screenshot or it never happened! =)

 

Sen angående Haruhi-figuren så tycker jag också det är lite konstigt, men man kanske kan tänka sig att det är så för att det är en så ordinär pose av henne? Åtminstone jag föredrar lite mer intressanta versioner, även fast den är riktigt fin med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Screenshot or it never happened! =)

My information is always accurate ;)

http://pici.se/105669/

http://pici.se/105676/

 

 

Sen angående Haruhi-figuren så tycker jag också det är lite konstigt, men man kanske kan tänka sig att det är så för att det är en så ordinär pose av henne? Åtminstone jag föredrar lite mer intressanta versioner, även fast den är riktigt fin med.

Javisst, det finns många spännande alternativ. Som du säger är detta en typisk haruhi-pose, men det är ju den karaktären som vi (jag) har lärt oss att älska :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte en Kotatsu som anlände för ett par dagar sedan.

 

Screenshot or it never happened! =)

 

Sen angående Haruhi-figuren så tycker jag också det är lite konstigt, men man kanske kan tänka sig att det är så för att det är en så ordinär pose av henne? Åtminstone jag föredrar lite mer intressanta versioner, även fast den är riktigt fin med.

 

nja, jag gillar den. Alla kanske inte vill ha en haruhi i playboydräkt eller liknande? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har Matsuri(sola)figuren på för bokning, att Haruhi Suzumiya inte är slutsåld beror på att det är en fjärde omgång på release, så den figuren släjer mängder, första omgången var tidigt i början av året, fick min i Juni den tredje release omgången.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har Matsuri(sola)figuren på för bokning, att Haruhi Suzumiya inte är slutsåld beror på att det är en fjärde omgång på release, så den figuren släjer mängder, första omgången var tidigt i början av året, fick min i Juni den tredje release omgången.

 

Ganska ovanligt att de väljer att släppa figuren flera gånger. jag fick min vid första releasen iaf ^___^

 

hoppas de gör en re-release av Mahou Shoujo rin (FS/N) snart T_T vill ha den såååå mycket

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en läcker figure flaskis, fina bilder(pantsu), själv har jag inte någon av toheart figurerna, men har sett att det finns ett dussin olika toheart figurer.

Tittade runt på nätet och såg dom här lucky star figurerna, tror det är resin, man får hoppas att dom gör några pvc figurer snart.

lucky3-1.jpg

 

lucky2-1.jpg

 

lucky1-1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gratulerar till inköpet av haruhi suzumiya figuren, på tal om haruhi figurer, Atelier-Sai släpper denna 1/6 haruhi figur i slutet av december, dock inte lika bra som Max Factory.

 

Såg också den idag. Tycker inte att ansiktsuttrycket har fångat haruhis karaktär. Det var en häftig pose annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...