Hoppa till innehåll
Anime.se

Sommartävlingen


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Sommar Tävling

 

Okej mina kära forumister. Det var på tal om en ny tävling och jag startar då en där jag är dommare. Har dock tänkt ta med två till och dessa två hade jag tänkt fråga ärRockman och Docster. Jag PM:ar er om ni inte hör av er.

 

Instruktioner:

Tävlingen skall bestå av två delar. Singel och Grupp.

 

Singel tävlingen skall bestå av en bild på et person som gör något "sommrigt" eller bara ser sommrig ut. Bilden behöver inte men det är ett plus om den har en bakgrund. Ecchi är tillåten men icket Hentai.

 

Grupptävlingen är antagligen svårare eftersom du skall rita fem eller fler personer som interagerar med varandra på en lämplig bakgrund. Sandstrand eller en pool eller vad du vill. Bakgrund och minst fem personer som interagerar alltså. Samma här, ecchi men icket hentai.

 

Ni får om ni har lust gå ihop som grupp och rita. Men glöm inte att man ritar sina egna teckningar och kopierar inte. Så därför skall en signering befinna sig nere i högra hörnet. ALLTID. Behöver någon host för sin bild så maila mig.

 

Eftersom det är en lite jobbigare tävling så har vi längre tid på oss. Tills vidare säger vi att alla bidrag skall vara postade och färdiga den 25 Juli. Men ta det inte SÅ lugn RITA era lata pennskaft!

 

Har inget pris till vinnaren men vi kanke kan komma på något senare.. tills dess.. Äran står på spel!

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 81
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Träffar nog inte Japs under lovet!

men som sagt min pappa ska komma tillbaka på midsommar!

men han har inte alltid hållit såna tider förut!

 

sist han var i korea skulle han komma tilbaka ett specielt datum

men lyckades inte komma tillbaka förens 4 månader efter att datumet hadde varit ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis!

Gör nog, lr startar på ett bidrag i helgen, men klart blir det nog inte, min storasyster har nån 30års kris så hon vill "lära känna mig bättre"

så jag ska till henne och glo på film, sen ska jag till Manik

aja det är ju ingen brådska!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe.. As you wish...

 

*Herid kills Hellsinger*

 

Va? Nej jag är inte gud... tror jag. Jag döade inte Hellis.

 

*Kastar ifrån sig Hellsingers lik*

 

 

Hehehehe... Skämt åsido.. Det skall inte vara snö på sommaren men du är välkommen att posta den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe.. As you wish...

 

*Herid kills Hellsinger*

 

Va? Nej jag är inte gud... tror jag. Jag döade inte Hellis.

 

*Kastar ifrån sig Hellsingers lik*

 

 

Hehehehe... Skämt åsido.. Det skall inte vara snö på sommaren men du är välkommen att posta den.

 

Heh.. Sen.. Du får ett annat bidrag... Men har problem att posta då min webbsida är nere...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...