Hoppa till innehåll
Anime.se

Dir en Grey till Sverige


Zoushoka-San
 Share

Rekommenderade inlägg

Hellis, skulle vilja träffat dig där. Du skulle sagt något >.<

 

Skön koncert, men jag håller med det Mellow sa. Det skulle ha varit fler gamla låtar. Dead Tree, Cage, Yurameki, osv. Det skulle ha räckt med en av de låtarna så skulle jag gett koncerten full pott ^^

 

om du hörde nån skrika år folk att inte tränga sig så var det jag XD

 

Lång snubbe, medel kort hår, spånnisträja å slitna jeans med hål för knäna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köade du flaskis? Jag stod i 8 timmar =D, fast cpn kom å tränge de sig senaree så jag blev "lite on the edge".

Jag, Mellow och en kompis till mig kom dit runt klockan 17:15, så vi köade i bara två timmar. Ändå kom vi rätt så nära scenen :P

 

Fick dock höra från någon i kön att det var några som hade köat sen klockan sju på morgonen och sen blivit bortträngda av 15 killar. De hade tydligen brustit ut i gråt o_O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köade du flaskis? Jag stod i 8 timmar =D, fast cpn kom å tränge de sig senaree så jag blev "lite on the edge".

Jag, Mellow och en kompis till mig kom dit runt klockan 17:15, så vi köade i bara två timmar. Ändå kom vi rätt så nära scenen :P

 

Fick dock höra från någon i kön att det var några som hade köat sen klockan sju på morgonen och sen blivit bortträngda av 15 killar. De hade tydligen brustit ut i gråt o_O

 

mm, det fanns en del sånt, jag såg en person nfrån min skol som jaghatar som stod före oss fast hon bara vart där 20 minuter. Fucking BIATCH T___T

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Störst går först!

 

När väl grejerna startar är det ju vilja, vaselin och våld som även där gäller.

 

Jag har nog inte smält det hela än. Det var en rejäl upplevelse, men något tråkigt med nästan bara nya låtar. Bäst var iallafall The Final.

 

t_RDdkKClvO.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finnarna som var där rådissar tydligen hela svenska publiken XD

 

De blev som jag fett lacka på alla som ska tränga sig i kön. Även om jag tckte det var ok ös måste jag säga att om inte alla småtjjer vart där skulle jag tagit i mer, ville inte mosa folk. Så liten lokal

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Mellow, att du glömt posta detta här!

 

Youtubelänk till en intervju av Dir en grey på MTV som gjordes före spelningen i Stockholm:

http://www.youtube.com/watch?v=UrSlc-gM-V8

 

Kom på det nu, kanske bra att kasta in den här.

 

Ny fräsch fungerande länk till reportaget. (klicka på "nyheter vecka 35")

 

Nu kan man även se 2 låtar ur spelningen!!! Dead tree och Repetition of Hatred!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...