Hoppa till innehåll
Anime.se

Dir en Grey till Sverige


Zoushoka-San
 Share

Rekommenderade inlägg

Okej nu är man lagom förbannad.

 

Visar sig att medan jag var ute i mindre än 45min ser mina inkompetenta föräldrar till att boka en två veckors jävla semester från och med den 4 augusti utan att fråga mig.

 

"MEN VAFAN FRÅGAR NI INTE MIG VAD JAG HAR PLANERAT DÅ FÖR?"

"Men du var ju inte hemma =("

 

Okej. Kanske låter sjukt otacksam men jag har åkt på solsemester varenda jävla sommar med dem i typ tio år nu. Jag har inte sett Dir en grey varenda jävla sommar i typ tio år nu. Ni fattar. >_____________<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Vi har bokat en solsemester på två veckor från fjärde augusti."

"MEN VAFAN FRÅGAR NI INTE MIG VAD JAG HAR PLANERAT DÅ FÖR?!"

"Öh... För att du inte är bjuden."

 

:D

Hahahah, den va bra:)

 

ajja, enda saken du kan göra Zoushoka-San är väl förmodligen bara att tjata på att de ändrar datumen och typ se ledsen ut;) men tror inte de kommer bli så lätt, skulle i alla fall inte varit de för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Vi har bokat en solsemester på två veckor från fjärde augusti."

"MEN VAFAN FRÅGAR NI INTE MIG VAD JAG HAR PLANERAT DÅ FÖR?!"

"Öh... För att du inte är bjuden."

 

:D

 

xD

 

Går tydligen inte att ändra över huvud taget eftersom de redan betalt och håhåjaja helt omöjligt hit och dit :rolleyes: Vet inte hur många gånger jag växlat humör idag, från förtvivlad, till förbannad till nåt ganska miserabelt likgiltigt humör, som fick mig att lägga mig på golvet och sova i 2 timmar O.o

 

Lyckades göra morsan ledsen så nu känns det som värsta tragiska familjedramat här :P Fyfan asså, att det ska vara så svårt att fråga vad man gör då =(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Vi har bokat en solsemester på två veckor från fjärde augusti."

"MEN VAFAN FRÅGAR NI INTE MIG VAD JAG HAR PLANERAT DÅ FÖR?!"

"Öh... För att du inte är bjuden."

 

:D

 

xD

 

Går tydligen inte att ändra över huvud taget eftersom de redan betalt och håhåjaja helt omöjligt hit och dit :rolleyes: Vet inte hur många gånger jag växlat humör idag, från förtvivlad, till förbannad till nåt ganska miserabelt likgiltigt humör, som fick mig att lägga mig på golvet och sova i 2 timmar O.o

 

Lyckades göra morsan ledsen så nu känns det som värsta tragiska familjedramat här :P Fyfan asså, att det ska vara så svårt att fråga vad man gör då =(

 

Bara att hålla tummarna på att det är 18års-gräns på spelningen pga Kyos scenteater. Eller att företaget ni använder er av går i konkurrs á la FlyMe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hell yeah!

Självklart att man ska dit!

 

Shiit, vilken otur Zoushoka-San!

Ganska iriterande med oplanerande planeringar...

 

Meeen täänk så råååkar flyygbolaaget blii bombhotat?

Dåå måååste ni ställaa in resan va?

Mwhhehehehe >:D

 

nä, men väldigt synd det där..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror ni det kommer sälja slut fort?

 

Jag har inte en janne om hur många kids runt om i sverige som gråter till deras musik. Men av alla de som lyssnar bör ju 100% av dem ta tillfället i akt och besöka arenan när tiden är inne. Hur många sådana här chanser får man, om man inte vill resa utanför Sverige. Fast vem vet, det känns ju som om de skulle kunna vara mogna för hultsfred, så då kanske man får se dem där någon gång i framtiden.

 

Jag tror dock inte det säljer slut, beror lite på platser osv också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Hahaha va i helvete! Jag drömde att jag hämtade ut biljetten inatt. Mina planer har varit att hämta ut den så fort jag får möjlighet. Idag var jag nere på stan och gjorde en del ärenden men glömmer hämta ut den. Kanske var lugn och avslappnad pga att jag redan hade hämtat ut den, I DRÖMMEN! HEHE skjut mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Hellis, skulle vilja träffat dig där. Du skulle sagt något >.<

 

Skön koncert, men jag håller med det Mellow sa. Det skulle ha varit fler gamla låtar. Dead Tree, Cage, Yurameki, osv. Det skulle ha räckt med en av de låtarna så skulle jag gett koncerten full pott ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...