Lunar Skrivet maj 26, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2007 Jag är intresserad av att köpa Baldur's Gate: Dark Alliance II till Xbox. Så om ni har den och vill sälja den så kan ni pm:a mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 26, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2007 Förslår att du skaffar Champions: Return to Arms istället om du kan få tag på det, då det är aningen snäppet bättre i min mening. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lunar Skrivet maj 26, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 26, 2007 Förslår att du skaffar Champions: Return to Arms istället om du kan få tag på det, då det är aningen snäppet bättre i min mening. Den finns ju bara till PS2. Nja, jag är BG-fan och måste måste ha den. Nu är det sjukt svårt att få tag i den till Xbox. Edit! Har spelat 1:an(grmyt bra) så jag måste följa storyn. Det är därför jag behöver 2:an så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 29, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2007 Förslår att du skaffar Champions: Return to Arms istället om du kan få tag på det, då det är aningen snäppet bättre i min mening. Skäms! Verkligen inte lika bra. BG - DA spelen är verkligen ingenting mot dom "riktiga" spelen till PC men dom är fortfarande riktigt kul. Jag och en kompis körde igenom det i 2-spelar läge många många gånger, det kunde man sitta i många timmar i sträck med. Den enda delen som är lite seg är sista, i det där silvertornet eller vad det nu var. Roligast är helt klart bergen och dvärgstaden, andra episoden vill jag minnas. 2an spelade vi dock inte lika mycket, men det är minst lika bra, hårt att vara en Berserker som dual-wieldar 2-hands vapen! :> Champions har jag bara spelat lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg