Hoppa till innehåll
Anime.se

Mushrom POWER! STORA NYHETER!


Hellis
 Share

Vad tycker ni?  

28 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad tycker ni?

    • Den är bra, MUSHROOM POWER! (Väldigt bra)
      7
    • Den är bra... (bra)
      12
    • ok
      6
    • Du är ute och cyklar (dålig)
      3


Rekommenderade inlägg

det ser fint ut Hellis, men jag tänkte på den senaste sidan.. (messerschmittig som jag är ^^,)

"Give me you'r best shot" - du skall inte använda en apostrof i your, du tänkte väll på you're :/ oh well. fortsätt i samma takt, och som sagt gärna mer bakgrunder, känns rätt tomt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

woohoo, hellsinger har lärt sig lineart! Ser mycke snyggare ut nu!

 

MEN, vad hände egentligen mellan rutan :You're a tough one" och nästa. Hängde inte riktigt med, ena stunden låg killen ner, andra vad han uppe å hoppa och lika kaxig som förut... du kanske borde slänga in en scen där man ser att han reser sig upp, annars var det bra. Men lägg på ett kol, jag vill se mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra, de senaste sidorna är klart mycket bättre än de förra, men sida 11?, snacka om kvalitets sänkning. Känns lite som om du kanske inte lagt ner lika mycket tid på den, du kan mycket bättre. Nåja, häftig strid i vilket fall =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Forehead:

Och.. hur ska jag ändra till svenska när jag tänker dialog helt i engelska.. Om typ nån fixade de senaste tolv sidorna till svenska så kan jag fixa svenska i fortsättningen, men jag tänker inte översätta och anpassa 12 sidor...

 

Grunt:

Visst e det ^o^'

 

Har btw exprimenterat med färg på senaste.. Ska jag ta steget helt ut tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, först hände det nästan ingenting, nu tycker jag det går lite för fort. Du byter scen lite för ofta, man har svårt att hänga med till å från.

 

Vänta med färg ett tag till, men öva på det. Sen när du känner att du är bra på att färglägga så gör det. Men gör det inte för tidigt, allt har sin tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker serien är väldigt charmig ^^

 

hum, angående os kriva manus, som denne hauzin skriver, kan säkert vara bra, men det har ja själv aldrig gjort...

ja improviserar alltid i mina serier o de funkar bra...

manus kan hjälpa ibland, men för mej förvirrar dom bara ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker serien är väldigt charmig ^^

 

hum, angående os kriva manus, som denne hauzin skriver, kan säkert vara bra, men det har ja själv aldrig gjort...

ja improviserar alltid i mina serier o de funkar bra...

manus kan hjälpa ibland, men för mej förvirrar dom bara ^^;

 

Jippie! Nån som förstår mig!

 

Men nu måste jag bara fråga alla här: Kan nån gissa mina inspirationskällor?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjaa hellsinger jag tycker att serien e braa....men ser att du har inte planerat den hur den ska börja och hur ska den sluta?... ;) det måste finnas en bra story typ... om du fattar vad jag menar...typ... jag menar inte att den e dålig..okk XD ..jag menar att du förbättra den lite mer.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...