VV00d13 Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Ett problem jag stött på med KASUMI på sparring ->exersise är att attack, på 360, som inte fungerar. Komandot är: P>PK (xboxx kontroll Y>YB) Vad som skall hända är: vanligt slag, högt slag, kicksnurr längs marken. Vad som händer är: Vanligt slag, högtslag, knä slag. hur jag än gör så snurrar hon inte runt utan knäar. Även på ett grepp då man skall stå en bit bakom motståndaren och sen det vill inte fungera alls. kom,mer inte ihåg greppen Jag har stött på misstaget med christie fast på ett grepp. När man står på vänster sida, moståndaren på höger. 180 grader från höger,ner, till vänster sedan grepp (A eller X+Y ) hon skall då svinga runt o ha sig. fGjorde det värtom och allt men ingeting fungera. Varför sabbarsig sparring? Någon som kan hjälpa här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Och du behövde en ny tråd angående detta för att...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Hjälpen kanske kommer, ifall inte, en film. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 jag starta en ny för det har inte med time attack att göra..... Vad i hela friden skall filmen hjälpa mig för? Varför skall jag sandpappra kontrollen? öööh... Vad skall det hjälpa, jag gör, det ser ajg när den testar, det e bara kicken då jag skall säppa allt som alldrig funkar.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Du skulle kunna göra en stor Dead or Alive tråd så slipper du skapa en varje gång du har ett problem(Jag anar att du kommer tillbaka om ett par dagar med något nytt, inget illa menat). Bättre om du samlar allting i en tråd än att göra en ny för varje problem. Sen skulle jag nog satsat på att fråga på ett forum som har med spel och göra först och främst, t ex Gamereactor, Gametrailers eller dylikt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 ok det löste sig med kasumi i alla fall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Det blir knä om du håller in framåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Det blir knä om man inte håller inne B utan bara klickar snabbt, lösningen var att håla inne B då avslutades kombon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 18, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2007 Nope kombon var P>PK, skrev du. Det enda sättet för den att bli P>P>KK är om du håller in > hela tiden. Jag behöver iaf inte hålla in K när jag gör den, bara 3 snabba knapptryckningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 19, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2007 Ett tips... lyssna på Skatan när det gäller DoA. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 25, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 Ok. jag tror jag har alla kostymer nu :P Vill bara se så att det e rätt :P Kasumi 7 Kokoro 7 Brad Wong 3 Bass 4 Jann Lee 4 Tina 5 Bayman 3 Ayane 6 Hyabusa 4 Hitomi 8 Eliot 4 zack 4 Leifan 7 Lisa 5 Christie 4 Hayate 4 Helena 5 Ein 3 Gen Fu 3 Leon 3 Tengu 2 Spartan 7 Det står på http://www.gamespot.com/xbox360/action/deadoralive4/hints.html Att man skall få tatami stage, e inte så jätte intresserad av att få den, skulle bara tycka det var kul att klara allt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 25, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 Tatami får du om du klarar exercise med alla karaktärer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 25, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 har jag gjort redan :P jag hittar ingen tatami, men aja :P e väl klar då ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 25, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 Även med Tengu och Spartan. Kolla bara din options meny där du kan ställa in systemrösten. De rösterna som saknas är de karaktärer du inte klarat det med. Ein skall inte finnas där, även om du klarat det med honom eftersom det är Hayates röst också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 26, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2007 jag har klarat det med alal ja :P varena en, jag började klara träningen efter jag låste upp tengu så det var bara att ta en och en, tog inte ens en timma typ :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg