Frunk Skrivet september 9, 2007 Anmäl Share Skrivet september 9, 2007 Jag kommer nu ha min vänstra hand i gips i ungefär 4 månader pågrund en liten olycka, och är därför i stort behov av underhållning då jag inte kan träna och sånt. En stor del av min tid kommer jag såklart se på anime och annan film men jag behöver även tips på spel med multiplayer läge som man kan spela endast med högerhanden. Med multiplayer läge menar jag då inga mmo som WOW, utan mer spel som Hearts of Iron och Europa Universalis. Jag har även funderat ut att de flesta strategi spel går att spela utan att använda vänsterhanden även fast jag alltid gillat att använda hotkeys. Så gör ert bästa ;) har inga höga förhoppningar på att hitta något bra "en hands spel" som inte är strategi. Men om ni lyckas hitta några skulle jag vara tacksam. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 9, 2007 Anmäl Share Skrivet september 9, 2007 Skinnflöjt kanske? Det räcker ju med en hand. Managerspel, iofs krävs ett sportintresse. Harpan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet september 9, 2007 Anmäl Share Skrivet september 9, 2007 Civilization 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frunk Skrivet september 11, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2007 tack för förslagen, civ 4 måste jag absolut ta och titta närmare på. Och jag hade helt glömt bort manager spel, men Harpan är jag inget större fan av ;) brukar hellre spela Hjärter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BäverBygghandel Skrivet oktober 24, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2007 Nått skoj spel som använder Wii kontrollerna på ett bra och skoj sätt? Gärna för flera spelare (har redan Zelda och Wii sports) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 24, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2007 Metroid prime, ett av dom bästa spelen till wii just nu och utnyttjar kontrollen till fullo. Sen finns det även ett par partyspel men inga höjdare än, det kommer dock runt december så håll utkik då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BäverBygghandel Skrivet oktober 24, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2007 Metroid prime har jag kikat in på lite faktiskt, fast som du nämde så vill jag hitta lite mer party/sällskapsspel, nått för flera. Det enda 2 jag kan hitta är Wariowarfere, eller vad det heter, och Super Mario Party 8. Wario har jag testat o det e ok, hur e mario party 8? förresten ingen som vet e bra sida eller affär med billiga Wii remote o nunchucks, alla jag ser e typ 800:- /par svindyrt juh :P hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 24, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2007 Antagligen inte ett så uppskattat svar men jag kom faktiskt att tänka på Doa Xtreme 2, multiplayer och kan spelas med en hand. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 24, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2007 Antagligen inte ett så uppskattat svar men jag kom faktiskt att tänka på Doa Xtreme 2, multiplayer och kan spelas med en hand. :( Haha ja då får man allt vara bra skillad om man ska spela det med en hand. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 24, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2007 Haha ja då får man allt vara bra skillad om man ska spela det med en hand. :| Then Learn! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 24, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2007 Then Learn! ;) Jaha det är Extreme som är beach spelet, hade glömt av det. Att spela beat'em up DOA med en hand var vad jag tänkte på. :( (Lite roligt med den artikeln också för jag hade tänkt nämna varför du med två hela händer tänkte på att spela DOA, kännt för sina lättklädda bishoujos, med en hand. ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BäverBygghandel Skrivet oktober 24, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2007 E lite intresserad av vad folk skulle tycka om Super Mario party 8 fortfarande :P :D (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg