Hoppa till innehåll
Anime.se

Final Fantasy Merchandise!


kandah
 Share

Rekommenderade inlägg

Om du är intresserad av att äga till exempel exakta replika av halsbandet tidus bär i FF X eller ringen riona bär i FF VIII och liknande så ska du kika på in på min sida på auktionssajten tradera:

 

http://www.tradera.com/category/auction ... 0&sortby=6

 

Jag tar även upp beställningar vid sidan av, så om du ser något du är sugen på så kan du skicka ett mail så kommer vi överens om något!

 

Du kan köpa samma prylar på ebay, förmodligen billigare. Men mina auktioner börjar alltid på 1 krona så det kan mycket väl gå billigare.

 

/ Dan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan köpa samma prylar på ebay, förmodligen billigare. Men mina auktioner börjar alltid på 1 krona så det kan mycket väl gå billigare.

 

Ärlig, det är ju bra.

Brukar faktiskt bli mycket billigare på Ebay, men då är det inte alls som orkar köpa därifrån heller, man måste ju fiffla med Paypal och en massa andra grejer.

Ringen som Rinoa har, är inte det samma som Squall har? Hon gör ju en kopia på hans ring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det har du alldeles rätt i, de flesta föredrar att köpa av en svensk säljare. Det känns kanske säkrare då även fast det finns många väldigt seriösa försäljare på ebay som kränger samma prylar.

 

Angående ringen så stämmer det bra, det är samma ring!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...