Hoppa till innehåll
Anime.se

Highscore Meets Tokyostop


Rekommenderade inlägg

Highscore Meets Tokyostop

 

Under 3 dagar så kommer vi från föreningen Highscore Sweden att ha lite kul i butiken Tokyostop!

 

Onsdag den 25!

Från klockan 12 på dagen så kommer att ha massa små kul att göra, teckna, lära oss lite om japan och turneringar i vissa spel med japan-tema till Sega Dreamcast och passar vi på och firar Sonic The Hedgehogs födelsedag! Bland turneringarna så lär det finnas Chu Chu Rocket!! Power Stone 2! Samba de Amigo ver 2000!! Och några till!! Och för att fira allas favorit igelkott så ska vi ha någon Sonic relaterad turnering!! Att se några cosplayers vore kul till bildarkivet ;D det behöver inte vara något jättegenomtänkt, men nice ;D

Glöm inte! De som kommer vid 12 bjuds på fika!!

 

Torsdag den 26!

För att vi alla har någonsin velat vara stora stjärnor!! Rock, pop, R&B, you name it! Highscore har planerat en Karaoke-kväll till alla som vill vara med och sjunga och dela med sig en trevlig stund!! Tokyostop blir lokalen!!

 

Fredag den 27!

Highscore Joins The Brawl!!!

Äntligen!! Efter att få vänta i flera månader så får vi PAL versionen av spelet Super Smash Bros Brawl! Och det tänker vi fira! På Tokyostop blir det Brawl kväll!

 

Hur man kommer till Tokyostop är lätt!! Adressen hittar du på http://www.tokyostop.jp!

 

Ses där!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Tyvärr så jobbar jag och bor inte nära Stockholm.

 

Hoppas dock att det sög så att man inte har missat något. :S

 

Ni som var där kan ju berätta om det sen, vetja...

 

Sorry...men det var kul u.u, Aki tog med sig en sonic tårta och så... hade vi a blast ;D bilderna kan man hitta på www.highscoresweden.com

 

Btw! vi har lagt uppe en loader..alltså... hemsidan är på väg!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Det är det som är det underbara med Singstar! Singstar är <3 för mig.

 

Fast värst var väl nån gång när någon hade med sig en bränd version av Singstar på spanska. Vi sjöng spansk piratrock tills öronen blödde! Och det är nu jag nämner att jag inte kan ett skvatt spanska. Inte mer än hola (vilket alltid får mig att fnissa), si och typ det andra vanliga alla andra icke spansktalande har i sin ordbok. Han jag spelade mot han kunde fan spanska! Det kunde han ju sagt innan vi satte igång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det som är det underbara med Singstar! Singstar är <3 för mig.

 

Fast värst var väl nån gång när någon hade med sig en bränd version av Singstar på spanska. Vi sjöng spansk piratrock tills öronen blödde! Och det är nu jag nämner att jag inte kan ett skvatt spanska. Inte mer än hola (vilket alltid får mig att fnissa), si och typ det andra vanliga alla andra icke spansktalande har i sin ordbok. Han jag spelade mot han kunde fan spanska! Det kunde han ju sagt innan vi satte igång.

 

Kör finska, ni kommer hänga er efteråt! Speciellt när "Hard Rock Hallelujah" är den första låten... hejdå rösten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

känns att föreningarna är mer riktade på "ungdomarna" :blush::blush:

 

Det vill jag inte påstå. Nu kan jag bara tala för våran förening (Highscore Sweden) och vi är inriktade mot alla åldrar. Men sen når ju inte alltid sånt här ut och vad jag uppfattar det som så söker sig inte alltid alla äldre till såna här mindre händelser utöver större träffar såsom konvent. Vill påpeka också att lite mer än hälften av medlemmarna i våran förening är under arton år (jag exkluderad). Så det är klart de yngre syns mer och det då kan uppfattas som du gjorde nu.

 

Sedan skulle jag också vilja påstå att de "äldre" inte söker sig till föreningarna för att gå med och bli arrangörer inför såna här arrangeman. Har visserligen inga siffror att backa upp det med och det är bara mitt intryck.

 

Nu har jag skrivit av mig lite. Hade inte så mycket annat för mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...