Hoppa till innehåll
Anime.se

Ragnarök Online


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 216
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

tankar det nu :) jag kommer köra på ProjectRO servern.

klart om 50 min! *längtar* verkar vara skitkul!

 

fränt det där att man måste fylla i kön, så att man bara kan gifta sig med tjejer (om man är kille då) men det kan ju vara någon som fyllde i det motsatta könet :surprised: :P

 

*edit2* fixade till allt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själv har jag alltid älskat en critical assasin. inget slår det, thief från början asså. sen har hunter alltid varit overpowerd hur man än använder dom

 

Sin e de ända rätta xD, har själv en Crit Sin (fast jag spelar Perfect Dodge sin för tillfället, 300+60 i flee räcker för att ducka i stort sett vad som helst)

och hunters i pvp e bara för drygt... 2 Double Strafe från en lvl80+ dödar för det mesta allt utom Knight/Crusader (inte så kul när man kan stacka dom så man skjuter 3 sammtidigt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
det som gör crit sin så bra är: man behöver ingen dex för crit, man träffar alltid. och får man perfect dodge på det (så man kan dodgea crit attacker) så blir man nästan odödlig ^^v

 

man får 1 perfect dodge för 10 luk

jag är i princip odödlig med min 300 + 59 flee

(siffran i perfect dodge är hur stor procentchans man har att ducka vad som hellst i spelet oavsett vilken hitrate motståndaren har alltså 59% i mitt fall)

Dexterity är bra eftersom det dels höjer attack speed + att de höjer minimumskadan, alltså med perfekt dexterity skulle din skada inte variera utan vara konstant... man skulle slå max skada hela tiden

nackdelen med att köra dagger/perfect dodge som jag gör är att man kan inte använda grimtooth eller sonic blow eftersom de är katar only skills och jag kör med dual fortune swords som är dagger class.

men å andra sidan är det inget som träffar mig så jag behöver inte sonic och grim.

Man funkar oklanderligt som tank mot vad som hellst utom vissa mvps men det är inte lika kul som crit sin eftersom man inte har så många aktiva skills.

 

hur som hellst skulle jag säga att bästa soloclassen är Katar Assassin (crit eller dodge spelar inte så stor roll, de beror mer på hur man spelar) eller Grand Cross Crusader

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

um... jag behöver hjälp jag vill komma från en stad som är upp i himlen där man blir sage monstrena är för kraftiga för mig och jag har inte råd att telepotera mig hajälp mig nån :rolleyes: XD

 

p.s jag heter swart och är en thief så ni vet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur som hellst skulle jag säga att bästa soloclassen är Katar Assassin (crit eller dodge spelar inte så stor roll, de beror mer på hur man spelar) eller Grand Cross Crusader

 

tror att jag håller med om det här, men vilken char e bäst på en high rate server då? Jag skulle nog vilja säga en Paladin med Sacrifice ritual + heal

den skadade ungerär 59000 när jag använde den...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...