Hoppa till innehåll
Anime.se

Ragnarök Online


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 216
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

snälla hjälp mig där i från

spelar inte den servern så jag kan inte hjälpa dig aktivt men skriv lite om din karaktär (class stats och skills) så kanske jag kan ge dig nårra tipps

måste bara fråga också, hur kom du till Yuno från början?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snälla hjälp mig där i från

spelar inte den servern så jag kan inte hjälpa dig aktivt men skriv lite om din karaktär (class stats och skills) så kanske jag kan ge dig nårra tipps

måste bara fråga också, hur kom du till Yuno från början?

jag är thief min job level är 24 och base är 33. stats str 16+1 agi 19+1 vit 17+1 int 17+1 dex 19+2 luk 17. hur jag kom dit ja jag trode det fans en grota där som var lagom för mig så jag telepoterade dit så nu är jag fast där
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är thief min job level är 24 och base är 33. stats str 16+1 agi 19+1 vit 17+1 int 17+1 dex 19+2 luk 17. hur jag kom dit ja jag trode det fans en grota där som var lagom för mig så jag telepoterade dit så nu är jag fast där

 

ok, har du nån präst eller monk kompis me teleport är väll lättast men om du inte har det föreslår jag det otroligt långsamma men säkra sättet.

Bara gå och kommer de agro monster så hida och vänta tills dom går utanför sin synradie, unhide och gå vidare.

Stanna och vila på säkra platser.

2 eller 3 mappar syd om Yuno ligger Al De Baran.

 

Tips på stats så skulle jag skippa int helt och luck helt till att börja med (kanske lägga lite luck sen om du ska bli crit sin) lägg dex till typ 35 till att börja med och sen mellan 80 och max i agi.

Det viktigaste för thief class chars är Agi och Dex lite beroende på vilken typ man ska bli Str ligger bra på runt 50 - 60 då har du lite points över till annat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har inte sagt att jag ska döda dom solo, jag har sagt att jag ska såöa dom o d e en annas sak... men icewall stoppar väl dom fortfarande? jag har en kompis som gick in till drake, satte upp lite icewalls i korridoren och sen massade LoV o sånt på han,

 

Drake har ju throwspear så det kommer nog inte funka länge.. och icewalls lär dom bara gå runt.

 

en bra sak å ha skulle isåfall vara saftey wall, eftersom den stoppar alla melee attacker, samt lite melee baserade spells också, som envenom o krejjer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

kan nån säga en bra server jag var inte inne på project ro på länge så dom tog bort mitt konto :( allafal när jag säger en bra server så menar jag en som har många personer online så här 200-900 sen så ska det vara lite lagg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta LLRO där är det ALLTID minst 300 personer online (på svensk morgon tid) och när det blir runt 4 på dagen är det typ 500. på WoE tider är det 1000+ spelare.

 

http://www.clownphobia.com

 

dessvärre har dom problem med file patch servern nu, så just nu kan du inte börja spela, fast du måste iaf ladda ner deras client först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså.

 

Länk

 

där finner du en torrent och FTP som du kan tanka deras client ifrån (det är i själva verket spelet)

 

sen sa jag ju också att, du kan inte spela just nu, därför att, du kan inte ladda ner alla patcher för att deras patch server är urfunktion just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
ledsen men av någon aledning fungerar inte den

 

skulle vara snällt om någon talde om vad de använder för email

 

Hotmail och Gmail använder jag, gmail borde fungera. Men jag är inte säker då jag använde hotmail för ro ärendet.

 

Hotmail funkar inte längre om du ska registrera dig på Clownphobia.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ledsen men av någon aledning fungerar inte den

 

skulle vara snällt om någon talde om vad de använder för email

 

Hotmail och Gmail använder jag, gmail borde fungera. Men jag är inte säker då jag använde hotmail för ro ärendet.

 

Hotmail funkar inte längre om du ska registrera dig på Clownphobia.

 

Nehepp, men det funkade det vet jag iaf, nu kör jag inte så mycket ro längre för den delen och när jag väl spelar det så är det mest på excalibur/avalon ro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hotmail funkar inte längre om du ska registrera dig på Clownphobia.

 

Vilke tur att jag reggade mig innan dom ändrade det då, har ju iof inte spelat RO på tre kvartal, men det blir nog en del RO när föreläsningarna blir lite för långa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...