Hoppa till innehåll
Anime.se

Natsume Yuujinchou


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

natsume_yuujinchou.jpg

"Natsume Takashi has the ability to see spirits, which he has long kept secret. However, once he inherits a strange book that belonged to his deceased grandmother, Reiko, he discovers the reason why spirits surround him. Containing the names of these spirits, a binding contract was formed between the spirits and the owner of the book. Now, Natsume is determined to free the spirits and dissolve the contracts. With the help of a spirit cat, his days are filled trying to return the names to these spirits."

Jag är en dålig och lat människa som inte orkar skriva en egen kortfattad beskrivning av serien så jag rippade från ANN istället.

Samtidigt passar jag på att fråga om någon annan ser på den här serien just nu, personligen tycker jag att den är riktigt bra, blev positivt överaskad över att hitta den här lite på random.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tittar på den och gillar verkligen tempot i serien samt huvudpersonen och hans möten med olika andar, demoner, mm. Eftersom jag alltid har varit svag för japanska demoner och andra slags youkai är det förstås mycket att gilla i den här serien.

 

Gillar man just aspekten med alla mystiska väsen i t.ex. xxxholic eller kanske till och med Inu-Yasha så gillar man antagligen den här också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...