flaskis Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 Satt hela morgonen och sorterade och rensade min bokhylla och var tvungen att ta bort en del äldre prylar för att nyare inköp skulle få plats i den. Så nu tänkte jag sälja dessa: DVD-boxar (region 1 - USA) [*:13ouucax]Fate/Stay Night[*:13ouucax]Samurai Champloo[*:13ouucax]Mai HiME[*:13ouucax]Rumbling Hearts (Kimi ga Nozomu Eien) Alla dessa boxar är s.k "Limited Collectors Edition och jag har inte köpt till några volymer, så de innehåller endast volym 1 av varje serie. Samurai Champloo-boxen levererades med en scarf, och Mai HiME-boxen bundlades med en t-shirt med loggan "Property of Fuka Academy" på bröstet. Bilder på dessa två syns lite längre ner. Priser: 25 kr/styck för Fate/Stay Night- och Rumbling Hearts-boxarna 50 kr/styck för Samurai Champloo- och Mai-HiME-boxarna med extramaterialet inkluderat _____________________________________________________________ Manga [*:13ouucax]School Rumble Volym 1-3[*:13ouucax]Suzuka Volym 1-2[*:13ouucax]DearS Volym 1-4[*:13ouucax]Cowboy Bebop Volym 1-3 (komplett)[*:13ouucax]Cowboy Bebop - Shooting Star Volym 1-2 (komplett)[*:13ouucax]Fullmetal Alchemist Volym 1-2[*:13ouucax]Death Note Volym 1 Priser: 25 kr per volym. Dra av 10 kr om du köper alla ur en serie! (Obs, jag ser båda Bebop-serierna som två separata serier *hint*) ;) Jag tar mycket väl hand om alla mina prylar, så allt är i perfekt nyskick! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 Plötsligt blev jag sugen på att köpa DVD-boxar. Jag köper gärna DVD-boxarna. Hur mycket vil du ha för dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 Fate/Stay Night, Mai HiME, Rumbling Hearts, Suzuka 1&2 och School rumble 1-3. 260kr inkl frakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 jag tar samurai champoloo. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 DearS Volym 1-4 Cowboy Bebop Volym 1-3 (komplett) Cowboy Bebop - Shooting Star Volym 1-2 (komplett) ...tackar. 200;- plus frakt antar jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 29, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 Done and done! Bara FMA- och Death Note-mangan kvar nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 30, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 Bara jag eller var det någon annan som inte hängde med ordentligt... det här gick lite för snabbt! * Såg på bilderna, bara en DVD i varje box... svaret är taget! * Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 30, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 Ångrar lite så här i efterhand att man inte tog åtminstone en box, jaja det kanske kommer fler tillfällen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 31, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2008 Ja, jag hann knappt själv med där :D Men jag har lite andra prylar som jag snart kommer att "purga" ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet augusti 31, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2008 är allting sålt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 3, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 är allting sålt? Nej, FMA och Death Note kvar. Glömde skriva och säga att jag skickade alla paket igår! Men nu vet ni det i alla fall ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura Alchemist Skrivet april 26, 2009 Anmäl Share Skrivet april 26, 2009 Hallo Oj detta var ju flera år sen....men undrar ändå, är de båda FMA-manga kvar? Hoppas vi hörs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 27, 2009 Anmäl Share Skrivet april 27, 2009 HalloOj detta var ju flera år sen....men undrar ändå, är de båda FMA-manga kvar? Hoppas vi hörs Inte ens ett år sen, men okej? Kul att komma hit och gräva bland alla gamla trådar eller? sluta. dryga. dig. mot nya medlemmar. /flaskis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura Alchemist Skrivet april 27, 2009 Anmäl Share Skrivet april 27, 2009 Jag tittade på fel datum, fanns flera andra gamla äldre annonser, men men, fortfarande intresserad av att starta en samling av manga! dessutom har jag inte läst så mycket manga, och jag brukar bara köpa böcker jag vet är bra (alltså typ bara FMA och Bleach). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 27, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 27, 2009 Jag tittade på fel datum, fanns flera andra gamla äldre annonser, men men, fortfarande intresserad av att starta en samling av manga! dessutom har jag inte läst så mycket manga, och jag brukar bara köpa böcker jag vet är bra (alltså typ bara FMA och Bleach). Faktiskt! Båda två volymerna av FMA, samt även Death Note ettan om du skulle vara intresserad av den :) also: Ignorera soleher. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 15, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 Låser tråden då jag nu har gett FMA och Death Note sitt sista försök, men ingen ville ha de stackarna ;_; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg